استخر پیش ساخته فریمی 4 متری اینتکس کد 26790

Prism Frame Rectangular Pool Intex 26790

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
39,000,000
33,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی 4 متری اینتکس کد 26790 با قابلیت قرارگیری بر روی زمین و مناسب برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک استخر جادار و با قیمت مناسب هستند. این استخر 4 متر طول، 2 متر عرض و 1.22 متر ارتفاع دارد که برای شنا کردن دسته جمعی 4 تا 5 نفر کافی است. قیمت استخر پیش ساخته فریمی 4 متری اینتکس کد 26790 با توجه به ابعاد و ظرفیت 8418 لیتری آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

خرید انواع استخرفریمی

استخر پیش ساخته فریمی 4 متری اینتکس کد 26790

یکی از بهترین ویژگی‌های این استخر فریمی اینتکس قابلیت نصب آسان آن است. برای نصب این استخر کافی است، پایه‌های فولادی آن را بهم متصل کنید و پس از سوار کردن بدنه، آن را پر از آب کنید. با توجه به ابعاد بزرگ استخر، بهتر است برای نصب از کسی کمک بگیرید تا فرایند نصب برای شما راحت‌تر و سریعتر شود. نصب این استخر پیش ساخته حدودا 45 دقیقه زمان خواهد برد. پس از پر کردن استخر می‌توانید پمپ تصفیه آب را به محصول متصل کنید و از آب تمیز و بهداشتی لذت ببرید. پمپ تصفیه آب این محصول قدرت تصفیه 2006 لیتر آب را در یک ساعت دارد. از اقلام همراه این محصول نیز می توان به نردبان اشاره کرد که به کمک آن می توانید به راحتی وارد استخر شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته استخر فریمی 4 متری اینتکس کد 26790 مقاومت آن است. جنس بدنه استخر از PVC سه لایه تشکیل شده است که مقاوم در برابر پاره شدن و سوراخ شدن است، و پایه‌های فولادی آن مقاوم در برابر زنگ زدگی است. طراحی بدنه این استخر بسیار ساده و شیک هست و می‌تواند با هر محیطی هماهنگ شود. طراحی داخلی آن هم به شکل کاشی‌کاری‌های استخرهای ثابت است که این موضوع باعث افزایش جذابیت محصول شده است.

با توجه به ابعاد این محصول، بهتر است قبل از خرید استخر پیش ساخته حتما محل مورد نظر برای نصب و راه‌اندازی استخر را کاملا بررسی کنید. محل نصب استخر باید با ابعاد محصول همخوانی داشته باشید و اجسام نوک تیز و خطرناکی که احتمال آسیب زدن به بدنه استخر را داشته باشند در محل وجود نداشته باشند. بهتر است قبل از نصب استخر یک زیرانداز در محل نصب پهن کنید تا مشکلی برای استخر به وجود نیاید. این زیر انداز در بسته بندی این محصول وجود ندارد و باید به صورت جداگانه تهیه بفرمائید.

نکاتی برای نگهداری استخر فریمی اینتکس کد 26790:

  • همیشه در هنگام نصب و برداشت استخر، دستورالعمل‌هایی که همراه استخر می‌آید را رعایت کنید.
  • آب استخر را به طور منظم تصفیه کنید.
  • در پایان فصل، استخر را خالی کرده و روکش را تمیز کنید.
  • وقتی استخر در حال استفاده نیست، آن را تخلیه کنید و خشک نگه دارید.

با رعایت این نکات، می‌توانید برای سال‌ها از استخر پیش ساخته فریمی 4 متری اینتکس کد 26790 لذت ببرید.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
مستطیل
طول
4 متر
عرض
2 متر
ارتفاع
1.22 متر
وزن
88.1 کیلوگرم
ظرفیت
8418 لیتر
جنس
PVC
جنس پایه
فولادی ضد زنگ
دریچه تخلیه آب
دارد
نردبان
دارد
پمپ تصفیه آب
فیلتری
ظرفیت پمپ: 2006 لیتر
ولتاژ پمپ: 240-220 ولت
روکش
ندارد
زیرانداز
ندارد
زمان راه اندازی
45 دقیقه
سایر ویژگی ها
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...