استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 4.8 متری کد 26730

Intex Prism Frame Clearview Pool 26730

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 4.8 متری کد 26730 یک افزودنی منحصر به فرد در عرصه استخرهای فریمی است. این استخر طراحی شده تا ساعات طولانی از سرگرمی و آرامش تابستانی را فراهم آورد. این استخر ترکیبی از مقاومت، راحتی و لذت را به ارمغان می‌آورد. با ما همراه شوید تا به جزئیات و مزایایی که این استخر را به انتخاب اول خانواده‌ها و افرادی که به دنبال یک استخر در حیاط خود هستند، بپردازیم.استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 4.8 متری کد 26730استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 26730 به ساختاری محکم مجهز است که پایداری و دوام آن را تضمین می‌کند. فریم فولادی با پوشش مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و دیواره از جنس PVC مقاوم در برابر سوراخ شدن، برای تحمل بازی و مصرف روزانه طراحی شده است. این استخر پایه‌ای امن و استوار برای فعالیت‌های آبی شما فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته این استخر، فناوری کلیرویو ClearView است که امکان تماشا محیط بیرون از درون استخر را فراهم می‌کند. این طراحی نوآورانه به شما امکان می‌دهد بهترین نظارت را بر روی کودکان داشته باشید و در عین حال ایمنی را تضمین کنید.

نصب استخر فریمی پیش ساخته اینتکس 26730 بسیار آسان است. برای نصب این استخر نیازی به ابزارهای پیچ و مهره نیست و مونتاژ آن سریع و بسیار ساده است. همچنین، آموزش همراه با آن راهنمایی‌های گام به گام را فراهم می‌کند تا به سرعت از استخر خود لذت ببرید. همچنین این استخر دارای شیر دریچه تخلیه آب است تا فرایند جمع‌آوری استخر را مثل راه‌اندازی آن راحت و ساده کند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید استخر را در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی و جمع‌آوری کنید.

با قطر بزرگ 4.88 متر و ارتفاع 1.22، این استخر پیش ساخته فضای بسیاری برای خانواده و دوستان فراهم می‌کند تا به طور مشترک از آن استفاده کنند. ظرفیت آب این استخر حدودا 19156 لیتر است که فضای کافی برای شنا و لذت بردن ارائه می‌دهد. این محصول برای استفاده‌های مختلفی مناسب است، آیا می‌خواهید در روزهای گرم تابستانی خنک شوید، تمرینات آبی انجام دهید یا به کودکانتان شنا آموزش دهید، این استخر تمامی این امکانات را فراهم می‌کند.

به طور کلی، استخر پیش ساخته 26730 اینتکس با یک سری لوازم جانبی جذاب و کاربردی همراه است که تجربه استفاده از استخر را بهبود می‌بخشند. یک پوشش محافظ برای استخر، که معمولاً از مواد مقاوم در برابر آفتاب، آب و عوامل جوی ساخته می‌شود. این پوشش می‌تواند استخر را در برابر ذرات گرد و غبار، برگ‌ها و حشرات محافظت کند و همچنین در حفظ کیفیت آب استخر نقش مهمی ایفا کند.

یک پمپ تصفیه آب فیلتری مناسب برای تصفیه آب استخر نیز روی این محصول وجود دارد. این پمپ، ذرات معلق و آلودگی‌های دیگر را از آب استخر حذف کرده و آب را تمیز و شفاف نگه می‌دارند. این لوازم جانبی به حفظ کیفیت آب و سلامت استخر کمک می‌کنند.

یک زیرانداز استخر مناسب به شما کمک می‌کند استخر را بر روی زمین با امنیت بیشتری نصب کنید. این پوشش معمولاً از مواد مانند پارچه قوی و ضخیم تشکیل شده است که به زیر استخر قرار می‌گیرد و به پایداری و سطح صاف آن کمک می‌کند و از تماس اجسام سخت و نوک تیز با استخر جلوگیری می‌کند.

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 4.8 متری کد 26730 با کیفیت بالا، استحکام قوی و جذابیت خود، به عنوان یک گزینه برتر برای خانواده‌ها و افرادی که به دنبال یک استخر دل‌چسب در حیاط خود هستند، مطرح است.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
فریمی
قطر
4.88 متر
ارتفاع
1.22 متر
ظرفیت
19156 لیتر
وزن
88.8 کیلوگرم
جنس
PVC برزنت سه لایه
زمان راه اندازی
45 دقیقه
پمپ تصفیه آب
فیلتری
ظرفیت پمپ: 5678 لیتر
ولتاژ پمپ: 240-220 ولت
دریچه خروج آب
دارد
نردبان
دارد
زیرانداز
دارد
روکش
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...