استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 4.2 متری کد 26722

Intex Prism Frame Clearview Pool 26722

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 4.2 متری کد 26722 از جمله استخرهای فریمی برتر و شگفت‌انگیز برند اینتکس است که برای بالابردن کیفیت تجربه شنا و آب‌بازی به بازار عرضه شده است. این استخر فریمی با دیواره‌های شفاف، ساختار پایدار و راه‌اندازی آسان توانسه محبوبیت بالایی پیدا کند. در این نقد و بررسی، ویژگی‌ها، عملکرد و قیمت استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 4.2 متری کد 26722 به طور کامل بررسی می‌شوند.

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 4.2 متری کد 26722ویژگی برجسته استخر فریمی اینتکس 26722، دیواره‌های آن است. دیواره‌های استخر دارای یک بخش شفاف است که این طراحی نوآورانه به شناگران این امکان را می‌دهد که بتوانند از داخل استخر بیرون را تماشا کنند و تجربه‌ای خاص و جذاب داشته باشند. دیواره‌های شفاف علاوه بر افزایش زیبایی استخر، امنیت بیشتری را فراهم می‌کنند و دید بهتری برای نظارت بر شناگران ارائه می‌دهند.

استخر پیش ساخته فریمی 26722 اینتکس از فریم پولادی پودری با کیفیت بالا ساخته شده است. این ساختار قدرتمند، پایداری و استحکام بیشتری به استخر می‌بخشد و حتی در هنگام استفاده شدید همچنان پایداری خود را حفظ می‌کند. همچنین، لایه‌های مقاوم دیواره استخر، در برابر سوراخ شدن مقاوم است و عمر مفید استخر را افزایش می‌دهند.

اینتکس در نصب و نگهداری استخر تمرکز کرده است. نصب این استخر با دستورالعمل‌های واضح و بدون استفاده از ابزار انجام خواهد شد. با اتصال سریع قطعات و طراحی ساده، استخر در زمان کوتاهی آماده آب می‌شود. همچنین، پمپ تصفیه‌ فیلتری که همراه استخر است، به طور کارآمد آب را تصفیه کرده و تمیزی آن را حفظ می‌کند. این استخر دارای یک دریچه تخلیه آب است که فرآیند جمع‌آوری آن را سریعتر و راحتتر می‌کند.

ابعاد استخر فریمی اینتکس 26722 قطر 4.27 و ارتفاع 1.07 است و فضای مناسبی برای شناگران بزرگسال و کودکان فراهم می‌کند. ظرفیت بزرگ آب استخر امکان شنا، بازی‌های آبی و استراحت را به شما می‌دهد. به طوری که می‌توان با این استخر در حیاط خانه به عنوان مکانی خصوصی برای استراحت، تجربه ای لذت‌بخش داشت.

از نظر ایمنی، اینتکس توجه ویژه‌ای به این استخر کرده است. برای محافظت از استخر، یک زیرانداز مخصوص و یک کاور روی این استخر ارائه می‌شود تا در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید بتوانید از آن محافظت کنید. علاوه بر این، استخر دارای یک نردبان است تا خطر ورود و خروج از استخر را به حداقل برساند.

با توجه به ساختار قوی، طراحی جذاب و ویژگی‌های کاربرپسند، استخر فریمی اینتکس پریزم با دیواره شفاف 26722 ارزش و سود بسیار خوبی را به ارمغان می‌آورد. قیمت رقابتی این استخر در بازار استخرهای بیرونی به همراه دوام و زیبایی آن، انتخابی جذاب برای خانواده‌ها و افرادی است که به دنبال استخری با قیمت مقرون به صرفه و تجربه شنا دلپذیر هستند.

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 4.2 متری کد 26722 با طراحی نوآورانه، ساختار پایدار و ویژگی‌های کاربرپسند، از سایر استخرهای پیش ساخته برتری می‌جوید. دیواره‌های شفاف آن تجربه‌ای زیبا را به ارمغان می‌آورند، در حالی که ساختار قوی آن استحکام و دوام را تضمین می‌کند. با نصب و نگهداری آسان، ظرفیت بزرگ، ویژگی‌های ایمنی بهبودیافته و ارزش خرید بالا، این استخر محلی تازه و دلپذیر برای آب‌بازی و لذت‌بردن از تابستان است.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
فریمی
قطر
4.27 متر
ارتفاع
1.07 متر
ظرفیت
12706 لیتر
وزن
67 کیلوگرم
جنس
PVC برزنت سه لایه
زمان راه اندازی
45 دقیقه
پمپ تصفیه آب
فیلتری
ظرفیت پمپ: 3785 لیتر
ولتاژ پمپ: 240-220 ولت
دریچه خروج آب
دارد
نردبان
دارد
زیرانداز
دارد
روکش
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...