استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس به همراه پمپ تصفیه کد 26788

Intex 26788

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
30,000,000
23,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس کد 26788 به دلیل نصب آسان و هزینه مقرون به صرفه‌ای که دارد، محبوبیت بسیاری را بین استخرهای فریمی به دست آورده است. این مقاله به بررسی دقیق از ویژگی‌ها، عملکرد، دوام، تجربه کاربری و قیمت استخر پیش ساخته اینتکس 26788 می‌پردازد.

استخر پیش ساخته اینتکس کد 26788 دارای ساختار مستحکمی است و دلیل این استحکام، دیواره‌های PVC مقاوم این استخر است. شکل استخر مستطیل بوده و فضای کافی برای شنا و استراحت خانوادگی را فراهم می‌کند. این استخر با طول 4 متر، عرض 2 متر و ارتفاع 1 متر برای استراحت و فعالیت‌های تفریحی مناسب است. ظرفیت آب استخر فریمی اینتکس تقریباً 6830 لیتر است که مناسب برای استفاده بزرگسالان و کودکان است.

استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس به همراه پمپ تصفیه کد 26788

راه‌اندازی این استخر نسبتاً ساده است و به دلیل طراحی کاربرپسندانه‌اش، فرآیند نصب آن بدون زحمت انجام می‌شود. استخر همراه با یک دفترچه آموزشی و دستورالعمل‌های واضحی ارائه می‌شود که فرایند نصب را به صورت کامل و واضح به کاربر توضیح می‌دهد. نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که قبل از نصب استخر، یک زیرانداز مخصوص استخر، روی زمین پهن کنید تا اشیا تیز و سخت در تماس با استخر قرار نگیرند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این استخر پیش ساخته عملکرد آن است. پمپ و سیستم فیلتراسیون موجود در استخر به خوبی آب را تصفیه کرده و از ایجاد آلودگی در آب جلوگیری می‌کند. سیستم فیلتراسیون آب به حفظ شفافیت آب کمک می‌کند و محیط شنا را بهداشتی نگه می‌دارد. همچنین وجود یک نردبان باعث می شود بتوانید به راحتی به استخر وارد شوید.

استخر فریمی اینتکس 26788 دارای دوام قابل توجهی است. همانطور که گفتیم جنس دیواره‌های استخر از PVC سه لایه است که به استحکام استخر کمک می‌کنند و مقاومت آن در برابر سوراخ‌ شدگی و سایش‌ را افزایش می‌دهند. نگهداری منظم استخر و تمیز کردن مرتب سیستم فیلتراسیون، برای حفظ عملکرد بهینه و افزایش عمر مفید استخر ضروری است.

استخر فریمی اینتکس کد 26788 یک گزینه مقرون به صرفه و ساده برای خانواده‌هایی است که به دنبال استخری بزرگ و با ظرفیت بالا هستند. ساختار محکم، فرآیند نصب آسان، سیستم فیلتراسیون آب و ویژگی‌های ایمنی مفید، این استخر را مناسب برای علاقه‌مندان به شنا و تفریح کرده. با مراقبت و نگهداری مناسب، این استخر می‌تواند سالها سرگرمی و استراحت را برای شما فراهم کند.

برند
INTEX – اینتکس
طول
400 سانتیمتر
عرض
200 سانتیمتر
ارتفاع
100 سانتیمتر
وزن
67 کیلوگرم
رنگ
خاکستری، سفید
جنس بدنه
PVC (برزنت)
ظرفیت
6830 لیتر
نردبان
دارد
پمپ تصفیه آب
فیلتری نوع A
جنس پایه
فلزی
دریچه تخلیه آب
دارد
روکش
ندارد
زیرانداز
ندارد
زمان راه اندازی
45 دقیقه
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...