شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح قایق کد 59380

قایق بادی کودک Intex 59380

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
353,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح قایق کد 59380، محصولی است که با توجه به مدل آن از گزینه‌های جذاب و فانتزی برای روی آب شناور ماندن کودکان است. تشک بادی استخری 59380 دقیقا به شکل قایق طراحی شده است که می‌تواند حس تخیل کودک را برآورده کند. کالا مورد نظر توسط شرکت اینتکس و به صورت کاملا ایمن و مطمئن تولید و روانه بازار شده است.

در شبیه سازی این مدل به قایق ذوق و سلیقه زیادی به کار رفته و حتی موتور آن نیز از همان جنس قایق ساخته شده است. این شناور بادی روی آب طرح قایق، به رنگ سفید، آبی و سبز است که در مجموع ظاهر محصول را بسیار شیک جلوه می‌دهد. شما از آن می‌توانید در آب‌های آرام و استخر استفاده کنید. ظاهر این قایق بادی، آن را برای کودک بسار خاص کرده و مورد توجه ویژه کودکان قرار می‌گیرد.شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح قایق کد 59380ابعاد شناور بادی روی آب اینتکس یا به اصطلاح قایق بادی کودک اینتکس به شکلی است که مناسب برای گروه سنی 3 تا 6 سال است. طول آن 109 و عرض 74 سانتی متر می‌باشد. ابعاد جمع و جوری دارد حتی برای استفاده در استخرهای کوچکتر و خانگی نیز مناسب است. قایق فوق‌العاده محکم و با کیفیت است به همین دلیل تحمل وزن تا 27 کیلوگرم را دارد و کودک به راحتی می‌تواند روی آن سوار شود.

از سوی دیگر چون این قایق بادی برای کودکان ساخته شده از نظر جنس نیز به آن اهمیت ویژه‌ای داده شده است. آن را از وینیل یا پی‌وی‌سی با کیفیت و دوام بالا ساخته اند که در معرض آفتاب دچار رنگ پریدگی یا پوسیدگی نمی‌شود. همچنین در معرض آب به بافت آن آسیب نمی‌رسد و یا مانند اجناس رده پایین تر بوی پلاستیک نمی‌گیرد.

با تمام این شرایط مهم‌ترین نکته ای که در ساخت این قایق بادی کودک به آن پرداخته شده است، سازگاری وینیل یا پی‌وی‌سی با پوست کودک است، کاملا ضد حساسیت و بهداشتی می‌باشد. پس شما به راحتی می‌توانید به عنوان مهیج‌ترین تفریح این کالا را خریداری کنید و برای طولانی مدت از آن استفاده کنید. بسته بندی شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق کد 59380 از وزن کمی برخوردار است که جابه‌جایی آن را ساده‌تر می‌کند. همچنین جای کمی را اشغال می‌کند.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
قایق
طول
109 سانتیمتر
عرض
74 سانتیمتر
ضخامت
0.20 میلیمتر
وزن
0.5 کیلوگرم
تحمل وزن
27 کیلوگرم
رنگ
آبی، سبز، سفید
جنس
PVC
رده سنی
3 الی 6 سال
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...