استخر بادی کودک اینتکس کد 57100

Play Box Pools Intex 57100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
8%
520,000
480,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کد 57100 یک استخر بادی قابل حمل با تنوع رنگی بالا است که برای استفاده در فضای باز و محیط بسته طراحی شده. با توجه به ابعاد مناسب این محصول، برای استفاده در حمام و به عنوان وان بادی برای کودکان نیز پیشنهاد می شود. این استخر از جنس PVC ساخته شده و علاوه بر استحکام بالا، با پوست بدن کودک هم سازگاری بالایی دارد. همچنین، دارای کف باد شونده است که به صورت مجزا از استخر بادی، باد می‌شود و برای استفاده کودکان بسیار مناسب است. با توجه به قیمت استخر بادی کودک اینتکس کد 57100، کیفیت ساخت آن بسیار قابل قبول است.

در مورد استخر بادی کودک اینتکس کد 57100، باید گفت که جنس PVC استفاده شده برای ساخت آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. همچنین، استخر دارای لایه سطحی آنتی باکتریال است که می‌تواند در برابر رشد باکتری‌ها مقاومت کند. از دیگر ویژگی‌های این استخر، می‌توان به طراحی زیبا و جذاب آن و همچنین داشتن تنوع رنگی اشاره کرد. این استخر با رنگ‌های زیبا و طرح جالبی طراحی شده است که می‌تواند برای کودکان جذاب باشد.

تنوع رنگی استخر بادی کودک اینتکس کد 57100کف استخر بادشونده است و برای باد کردن آن، می‌توان از پمپ باد دستی استفاده کرد. با پمپ کردن هوا به کف استخر، ضخامت کف افزایش می‌یابد و استخر برای استفاده ایمن‌تر می‌شود. برای جمع کردن استخر نیز می‌توان باد موجود در استخر را تخلیه کرد و سپس آن را به راحتی جمع کرد و به مکان دیگری منتقل کرد.

از این استخر کودک اینتکس به عنوان استخر توپ نیز می‌توان استفاده کرد. این قابلیت باعث می‌شود که کودکان بتوانند بازی‌های مختلفی را در داخل استخر انجام دهند و از آن به عنوان یک مرکز بازی استفاده کنند. این استخر در سه رنگ صورتی، سبز و گلبهی در دسترس است که می‌تواند سلیقه تعداد زیادی از خریداران را در بر بگیرد. با توجه به تنوع رنگ‌بندی استخر بادی کودک اینتکس کد 57100، می‌توانید به راحتی یک مدلی را که با سلیقه و سبک شما همخوانی دارد، انتخاب کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
مربع
طول
86 سانتیمتر
عرض
86 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلیمتر
رده سنی
1 الی 3 سال
ظرفیت
57 لیتر
وزن بسته بندی
1 کیلوگرم
جنس
PVC
کف بادشو
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در حمام
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...