شناور بادی طرح فلامینگو اینتکس کد 57558

Intex 57558

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
1,090,000
975,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب فلامینگو اینتکس کد 57558، همانطور که از اسم و عکس آن مشخص است بسیار زیبا، متفاوت و البته منحصر به فرد طراحی شده است. تشک بادی استخری فلامینگو به شکل سه بعدی است و سر فلامینگو بسیار واقعی از بدن آن بیرون زده است، که این محصول را متمایز می‌کند. به خصوص اینکه اکثر شناورهای روی آب به صورت تخت هستند. این ظاهر جذاب، توجه کودکان و نوجوانان را به خود جلب می‌کند.

بدنه شناور بادی فلامینگو به طول 142 و عرض 137با ارتفاع 97 سانتی متر می‌باشد که به خوبی دو کودک بالای سه سال را در خود جا می‌دهد. در دو سمت قسمت نشیمن، دو بال فلامینگو قرار گرفته و همچنین دم آن در قسمت پشتی به صورت برجسته و به رنگ صورتی می‌باشد. این کالا روی سطح آب بسیار چشم نواز است.شناور بادی طرح فلامینگو اینتکس کد 57558تحمل وزن استاندارد شناور بادی فلامینگو 40 کیلوگرم است و دو کودک به راحتی در آن تفریح می‌کنند. یک نفر نوجوان و یا حتی یک نفر بزرگسال نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. از لحاظ تحمل وزن برای بزرگسال مشکلی ندارد. چون بیشتر از 40، یعنی تا 70 الی 80 کیلو نیز می‌تواند تحمل کند. اما با توجه به طول و عرض آن امکان دارد برای بزرگسالان مناسب دراز کشیدن نباشد و آن ها به صورت نشسته روی آن شناور شوند.

از این فلامینگو می‌توان برای شناور ماندن روی آب‌های آرام استفاده کرد مثل دریاچه، دریا، رود آرام و البته استخر. روی قسمت نشیمن دو دستگیره مشکی رنگ دارد که کار حفظ تعادل را انجام می‌دهد. همچنین موقع جا به جایی و حمل و نقل می‌توان از آن استفاده کرد. هنگام نشستن روی شناور بادی طرح فلامینگو با نگه داشتن دستگیره از افتادن توی آب جلوگیری می‌شود.

جنس تشک شناور روی آب فلامینگو وینیل است و مناسب برای پوست بدن انسان می باشد. روی آن احساس راحتی می‌کنید و به بدن نمی‌چسبد. شباهت زیاد به فلامینگو واقعی دارد و به دلیل شکل ظاهری آن از پرفروش‌ترین محصولات اینتکس به شمار می‌رود. برای خرید شناور بادی طرح فلامینگو اینتکس کد 57558 روی گزینه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید یا با فروشگاه ایرکوک تماس بگیرید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
فلامینگو صورتی
طول
142 سانتیمتر
عرض
137 سانتیمتر
ارتفاع
97 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
رده سنی
بالای 3 سال
رنگ
صورتی
جنس
PVC
وزن بسته بندی
1.9 کیلوگرم
دستگیره تعادل
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
2 محفظه هوا
سطح نشیمن وسیع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...