استخر کودک اینتکس همراه توپ و حلقه بادی کد 59469

Intex 59469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
650,000
568,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس همراه توپ و حلقه بادی کد 59469، محصولی با طراحی فوق‌‌العاده کاربردی در دسته پرفروش‌ترین‌های اینتکس قرار دارد. این استخر بادی، با توجه به کاربری‌های آن و طرح شادی که دارد از قیمت مناسبی برای تفریحات آبی برخوردار است. این محصول توسط کمپانی اینتکس و مطابق با روحیات کودکان تولید شده است.

زمینه اصلی استخر به رنگ سفید مات است و با رنگ کف آن یکی می‌باشد. تصویر آناناس‌ها با رنگ‌های شاد در کل بدنه پخش شده‌اند. طرح این کالا به گونه‌ای است که در هر محیطی که قرار می‌گیرد آن را چشم نواز می‌کند.استخر بادی کودک اینتکس همراه توپ و حلقه بادی کد 59469

در واقع این استخر با داشتن یک توپ و حلقه بادی یک پیشنهاد ویژه به شمار می‌رود که کودکان را سوپرایز می‌کند و حتی می‌تواند گزینه مناسبی به عنوان هدیه باشد. بدنه دایره شکل استخر از سه رینگ یا سه حلقه روی هم تشکیل شده است که هر حلقه دریچه باد مجزا دارد. کف استخر به شکل ساده است و بادشو نمی‌باشد.

قیمت استخر بادی

قطر محصول 1.32 متر است. ویژگی ابعادی این استخر باعث می‌شود که اگر شما جای کافی ندارید ولی به دنبال فراهم کردن محیطی شاد و سرگرم کننده برای کودک خود هستید از این کالا استفاده کنید. همچنین توپ و حلقه بادی همراه آن از همان جنس و طرح کالاست و کودک در آب با آن‌ها بازی می‌کند.

جنس این استخر بادی کودک از پی‌وی‌سی با دوام و با کیفیت بالا ساخته شده است. همچنین این محصول با در نظر گرفتن حساسیت پوست کودکان طراحی شده است، از این رو ایجاد حساسیت نمی‌کند و کاملا بهداشتی می‌باشد. به گونه ای که در معرض آفتاب دچار رنگ پریدگی یا پوسیدگی نمی‌شود و به راحتی می‌توانید از آن در محیط های باز استفاده کنید.

این استخر کودک با ارتفاع 28 سانت برای رده سنی بالای 3 سال مناسب است. محیط دایره شکل استخر به کودک امکان چرخش کامل در آن را می‌دهد و ابعاد مناسب آن محیطی کاملا ایمن برای آب بازی فراهم می‌آورد.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
آناناس
قطر
132 سانتیمتر
ارتفاع
28 سانتیمتر
ضخامت
0.20 میلیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
رنگ
چند رنگ
ظرفیت
248 لیتر
جنس
PVC
وزن بسته بندی
1.2 کیلوگرم
اقلام همراه
توپ بادی قطر 51 سانتیمتر
حلقه بادی قطر 51 سانتیمتر
برچسب تعمیرات
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...