استخر اینتکس بادی کودک طرح آناناس کد 59431

Pineapple Splash Pool Intex 59431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
650,000
530,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس کودک طرح آناناس کد 59431 یک استخر بادی جذاب برای هر فضای داخلی یا فضای باز است و در طول فصول گرم، ساعت‌ها سرگرمی و خنکی را برای کودکان فراهم می‌کند. با طراحی رنگارنگ و شکل منحصربفرد خود، این استخر می‌تواند نظر بچه‌ها را به خود جلب کند. در این بررسی ، ویژگی‌ها، کیفیت و قیمت استخر بادی کودک اینتکس طرح آناناس کد 59431 را بررسی خواهیم کرد.استخر بادی اینتکس کودک طرح آناناس کد 59431یکی از ویژگی‌های برجسته این استخر بادی اینتکس، طراحی جذاب آن است. با شکل آناناس‌های رنگارنگ، حس و حال مناطق استوایی را به هر محیطی می‌دهد. استخر دارای قطر 132 و ارتفاع 28 سانتیمتر است و فضای کافی برای بازی یک تا دو کودک را برای لذت بردن از یک تفریح خنک فراهم می‌کند.

استخر طرح آناناس اینتکس کد 59431 با استفاده از مواد محکم و با دوام ساخته شده است که ماندگاری و مقاومت در برابر ساییدگی و پارگی را تضمین می‌کند. بدنه استخر از PVC با کیفیت بالا و مقاوم در برابر سوراخ شدن ساخته شده است تا خطر آسیب دیدگی استخر را به حداقل برساند. با مراقبت و نگهداری مناسب، این استخر برای سالها می‌تواند نیاز فرزندان شما از شنا را برآورده کنند.

راه‌اندازی استخر بادی اینتکس کد 59431 بسیار ساده و سریع است. با استفاده از یک پمپ باد می‌توانید در کمترین زمان ممکن آن را راه‌اندازی کنید. به دلیل اندازه کوچک بسته بندی استخر، می‌توان به راحتی آن را جابجا کرد و به شما اجازه می‌دهد آن را برای سفرهای کمپینگ یا یک روز سرگرم‌کننده در خانه یکی از دوستان همراه داشته باشید.

استخر بادی کودک اینتکس با رعایت نکات ایمنی برای استفاده کودکان طراحی شده است. دارای لبه‌های صاف و بدون درز است که تجربه راحتی را برای همه کاربران فراهم می‌کند. استخر همچنین شامل بدنه محکم و ایمنی است که جلوی لغزش و لغزندگی روی سطوح مختلف را می‌گیرد. با این حال، همیشه توصیه می‌شود که در فعالیت‌های آبی، نظارت بزرگسالان، به خصوص برای کودکان کوچک، صورت بگیرد.

این استخر نه تنها برای خنک کردن است؛ بلکه گزینه‌های متنوعی را برای سرگرمی فراهم می‌کند. اندازه بزرگ آن امکان افزودن اسباب‌بازی‌های بادی توپ‌های ساحلی یا حلقه‌های شنا را فراهم می‌کند. همچنین می توانید به عنوان استخر توپ نیز از این محصول استفاده کنید.

نگهداری این استخر نیاز به تلاش زیادی ندارد. تمیز کردن و خشک کردن منظم پس از استفاده کمک می‌کند تا عمر مفید آن افزایش یابد. توصیه می‌شود بعد از جمع آوری، استخر را در مکان خنک و خشک نگهداری کنید تا از آسیب ناشی از تابش UV یا شرایط آب و هوایی جلوگیری شود.

استخر بادی اینتکس کودک طرح آناناس کد 59431 یک وسیله بازی ضروری برای فصل تابستان است که به هر محیط باز یا فضای داخلی جذابیت و شادمانی می‌بخشد. طراحی جذاب، دوام و سهولت راه‌اندازی آن انتخابی عالی برای افراد یا خانواده‌هایی است که می‌خواهند تجربه‌های تابستانی به یادماندنی را برای کودکان فراهم کنند.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
آناناس
قطر
132 سانتیمتر
ارتفاع
28 سانتیمتر
ضخامت
0.20 میلیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
ظرفیت
248 لیتر
جنس
PVC
وزن بسته بندی
1 کیلوگرم
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده به عنوان استخر توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...