استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس طرح آناناس کد 58414

Intex 58414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
660,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار طرح آناناس کد 58414 از طراحی منحصر به فرد و واقعی شبیه به آناناس ساخته شده است، که توجه کودکان را به خود جلب می‌کند. این استخر بادی کودک به عنوان استخر آب و توپ و همچنین به عنوان شناور کودک یا قایق کودک نیز قابل استفاده است. ابعاد و طراحی آن به گونه ای است که آن را به محصولی پرکاربرد و پرفروش تبدیل کرده است.

شکل هندسی استخر به صورت دایره طراحی شده و دارای قطر 102 سانتی‌متر می باشد. ارتفاع محصول تا بالای تاج آناناس ۹۴ سانتیمتر و ارتفاع استخر ۲۰ سانتیمتر در نظر گرفته شده است. ابعاد این استخر به شکلی است که شما سریع و آسان می‌توانید آن را باد کرده و از آب پر کنید.

این کالا برای کودکان 1 تا 3 سال طراحی شده است و دارای سایبان بادی طرح آناناس می باشد. بخش سایبان استخر از جنس بدنه استخر است و کودک در هر ساعتی از روز می‌تواند در استخر آب بازی کند، بدون اینکه شما نگران آفتاب سوختگی پوست کودک خود باشید. سایبان آن به بدنه متصل است و قابل جدا شدن نیست.استخر بادی سایبان دار طرح آناناس اینتکس کد 58414

جنس بدنه استخر از پی‌وی‌سی یا وینیل با کیفیت بالاست. پی‌وی‌سی در محصولات شرکت اینتکس از مواد درجه یک ساخته شده است و به همین دلیل مانند نمونه‌های درجه پایین‌تر بوی بد پلاستیک نمی‌دهد. از طرف دیگر این مواد با پوست کودک سازگار می باشد و ضد حساسیت است. بنابراین کودک شما می‌تواند به راحتی روی آن بشیند و آب بازی کند.

کف استخر باد شونده است و به کودک حس نرمی و لطافت می‌دهد. وزن بسته بندی محصول بسیار سبک می باشد و فضای کمی را اشغال می کند و  باعث می شود حمل و جا به جایی آن به راحتی صورت گیرد. توجه داشته باشید که این محصول فاقد پمپ باد مخصوص لوازم بادی است و شما باید آن را به طور جداگانه از فروشگاه ایرکوک تهیه کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
آناناس
قطر
102 سانتیمتر
ارتفاع
94 سانتیمتر
ارتفاع استخر
20 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلی متر
رده سنی
1 تا 3 سال
ظرفیت
45 لیتر
وزن
1.6 کیلوگرم
رنگ
نارنجی
جنس
PVC
کف بادشو
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایبان بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...