شناور بادی روی آب اینتکس مدل دراگون کد 57563

Intex 57563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
47%
1,850,000
989,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس مدل دراگون کد 57563 با ظاهر منحصر به فرد، تفریح آبی مهیجی را برای فرزندان دلبند شما ایجاد می‌کند و با طراحی به شکل اژدها توجه ویژه پسران را به خود جلب می‌نماید. خرید تشک بادی استخری دراگون به بهبود تخیل کودکان شما کمک خواهد کرد و ساختار آن به گونه‌ای است که امکان قرارگیری روی آن به سهولت فراهم شده است.

شناورهای بادی، امروزه از طرفداران زیادی برخوردار هستند، زیرا اوقات فراغت شما را مفرح‌تر و در عین حال ساده‌تر می‌کنند. شما می‌توانید زمانی که در استخر در حال شنا هستید، کودکتان را در حالی که روی شناور بادی دراگون قرار گرفته در کنار خود داشته باشید. شرکت اینتکس همواره در تولید محصولاتی مناسب برای تفریحات خانوادگی پیش رو بوده است.

این مدل که به شکل اژدها و سه بعدیست، با سایر مدل های سه بعدی تفاوت ویژه‌ای دارد، بال‌های بالا آمده ظاهر آن را کاملا شبیه به اژدها افسانه‌ای در دنیای کودکان کرده است. در شبیه سازی این کالا به کار بردن رنگ‌های آبی، زرد و سرخابی تاثیر به سزایی دارد. سر اژدها به شکلی واقعی از بدن آن بیرون آمده و احساس سوار شدن بر دراگون را واقعی تر می‌کند.شناور بادی روی آب اینتکس مدل دراگون کد 57563

قرارگیری روی شناور بادی اینتکس مدل دراگون به دلیل ساختار آن به راحتی امکان پذیر است. همچنین با تعبیه دو دستگیره روی گردن اژدها امکان حفظ تعادل وجود دارد و برای کودک بیشتر تداعی کننده سوار شدن بر اژدها خواهد بود.

بدنه کالا به طول 201 و عرض 191 سانتی‌متر می‌باشد. در نظر داشته باشید ابعاد گفته شده متعلق به فضای نشیمن نمی باشد و فاصله میان دو بال اژدها و سر تا انتهای دم آن است. این محصول که در میان دیگر شناورهای روی آب از ابعاد نسبتا بزرگی برخوردار است به راحتی دو کودک را در خود جای می‌دهد. نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند به صورت تک نفره روی آن بشینند.

همانطور که در مشخصات محصول آمده است، تحمل وزن 60 کیلوگرم را دارد. اما با توجه به ابعاد آن و به صورت یک نفره استفاده کردن به خوبی تا وزن 70 الی 80 کیلو را تحمل می‌کند. بدنه دراگون فوق‌العاده محکم و با کیفیت می‌باشد که از جنس وینیل با دوام بالا ساخته شده است. از ویژگی‌های بارز وینیل سازگاری با پوست کودک می‌باشد.

شناور بادی روی آب اینتکس مدل دراگون کد 57563 دارای دو دریچه باد مجزاست. شما باید آن را به وسیله یک پمپ مخصوص لوازم بادی راه اندازی کنید. شما می‌توانید پمپ باد شرکت اینتکس را به همراه این کالا از فروشگاه ایرکوک خریداری فرمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
دراگون
طول
201 سانتیمتر
عرض
191 سانتیمتر
وزن
1.5 کیلوگرم
ضخامت
0.30 میلیمتر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
رنگ
آبی
دستگیره تعادل
دارد
چسب تعمیرات
دارد
جنس
PVC
رده سنی
بالای 3 سال
سایر ویژگی ها
دو دریچه هوا
بهبود تخیل و خلاقیت کودکان و نوجوانان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...