استخر فریمی کودک اینتکس کد 57173

Mini Frame Pool Intex 57173

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی کودک اینتکس کد 57173 یکی از بهترین استخرهای فریمی برای استفاده کودکان است. این استخر از وینیل مقاوم ساخته شده است و دارای ظرفیت 342 لیتر است. نصب و جمع‌آوری این استخر بسیار آسان است و به دلیل وزن کم، قابل حمل و جابه‌جایی است. این استخر دارای یک چارچوب فولادی است که پایداری و حمایت لازم از بدنه را فراهم می‌کند و یک تفریح ایمن و جذاب را برای کودک فراهم می‌کند. با توجه به قیمت استخر فریمی کودک اینتکس کد 57173، این محصول گزینه با ارزشی برای استفاده کودکان محسوب می‌شود.ظرفیت استخر فریمی کودک اینتکس کد 57173

استخر فریمی اینتکس کد 57173 با طول و عرض 1.22 متر و ارتفاع 30 سانتیمتر ظرفیت حدودا 342 لیتر آب را دارد و برای استفاده همزمان 2 کودک مناسب است. رده سنی بالای 2 سال می‌توانند از این استخر استفاده کنند، چرا که عمق این استخر برای استفاده ایمن بچه‌ها طراحی شده است. اما باید در نظر داشته باشید هنگام شنا و تفریح کودکان، بزرگسالان حتما نظارت کافی را داشته باشند.

استخر فریمی کودک اینتکس از وینیل ساخته شده است که مقاوم در برابر سوراخ شدن و پاره شدن است. این باعث می‌شود استخر طول عمر مفید بالایی داشته باشد و تا سالها برای استفاده کودک مناسب باشد. بدنه این استخر در برابر دماهای مختلف آب و همچنین تابش نور خورشید مقاوم است و دچار پوسیدگی نخواهد شد. استخر به راحتی نصب و جمع‌آوری می‌شود، به طوری که حتی به صورت فردی هم می‌توان استخر را نصب و جمع‌آوری کرد.

اگر قرار است مدتی از استخر استفاده نکنید، بهتر است آن را کامل خشک کنید و در فضایی نگه داری کنید که خطر برخورد با اجسام سخت و نوک تیز را نداشته باشد. این موضوع باعث می‌شود، کیفیت استخر حفظ شده و تا مدت‌ها از خرید استخر کودک بی نیاز باشید.

ویژگی‌های استخر فریمی کودک اینتکس کد 57173:

  • ساختار مقاوم از وینیل
  • ظرفیت 342 لیتری
  • نصب و جمع‌آوری آسان
  • قابل حمل
  • چارچوب فولادی برای پایداری و پشتیبانی
  • مناسب برای استفاده کودکان

باید به خاطر داشت که این استخر برای تمرین شنا در آب‌های عمیق مناسب نیست و صرفا برای استفاده کودکان طراحی و ساخته شده است و برای همه سنین مناسب نیست.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
فریمی
طول
1.22 متر
عرض
1.22 متر
ارتفاع
30 سانتیمتر
ظرفیت
342 لیتر
رده سنی
بالای 2 سال
وزن
4.3 کیلوگرم
جنس
PVC
جنس پایه
فولاد گالوانیزه
دریچه تخلیه آب
دارد
روکش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...