استخر فریمی گرد اینتکس قطر 2.44 کد 28205

استخر آماده Intex 28205

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
4,800,000
3,790,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی اینتکس کد 28205 با قطر 2.44 متر یک استخر فریمی محبوب است که یک محصول مقرون به صرفه و راحت برای خانواده هایی است که می خواهند به صورت دسته جمعی از استخر استفاده کنند. در این مقاله مروری بر ویژگی‌های کلی و قیمت استخر فریمی اینتکس قطر 2.44 کد 28205 خواهیم داشت که ساختار، نحوه نصب، دوام و عملکرد کلی آن را بررسی می‌کنیم.

خرید استخر فریمی

ظرفیت آب این استخر پیش ساخته تقریباً 1828 لیتر است و فضای کافی را برای استفاده جمعی خانواده فراهم می‌کند. پایه‌های این استخر از فولاد بادوام و با روکش پودری ساخته شده است که پایداری و استحکام سازه را تضمین می‌کند. این استخر دارای روکش سه لایه مقاوم در برابر ضربه و سوراخ شدن است که باعث افزایش طول عمر مفید محصول می‌شود.

طراحی استخر پیش ساخته فریمی قطر 2.44 اینتکس کد 28205

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مدل 28205 با مقاومتی بی‌نظیر طراحی شده است. شکل کلی آن از لوله‌های فولادی محکم تشکیل شده که به یکدیگر متصل شده و یک ساختار دایره‌ای پایدار را به وجود آورده‌اند. پایه‌های این استخر فریمی با روکشی پوشانده شده که مقاومت آن را در برابر زنگ زدگی و خوردگی افزایش می‌دهد. روکش بدنه این استخر از برزنت وینیل سه لایه و با کیفیت بالا ساخته شده که می‌تواند در برابر استفاده‌ی مکرر مقاومت کند و در برابر سوراخ شدن نیز مقاوم باشد. طراحی داخلی این استخر هم به شکل کاشی‌ کاری‌های استخرهای بتنی و ثابت است تا حال و هوای یک شنای جذاب و واقعی را به کاربر القا کند. این ساختار، بسیار قابل اعتماد و محکم است و برای مدت زمان طولانی شما را همراهی خواهد کرد.

راه‌اندازی این استخر مثل سایر استخرهای فریمی نسبتاً آسان است و نیازی به ابزارهای تخصصی ندارد. با کمک حداقل دو نفر، می‌توانید استخر فریمی را در حدود 30 تا 45 دقیقه نصب کنید. دستورالعمل‌های ارائه شده توسط شرکت اینتکس، برای نصب محصول روشن و آسان است و در بسته بندی استخر وجود دارد. این دستور العمل‌ها کاربران را در هر مرحله از فرآیند نصب هدایت می‌کند. برای اطمینان از پایداری استخر، توصیه می‌شود قبل از نصب، یک سطح صاف و هموار آماده کنید. بهتر است قبل از راه اندازی استخر روی سطح یک زیرانداز مخصوص استخر پهن کنید تا خطر وجود اشیا نوک تیز روی زمین به حداقل برسد.

این استخر پیش ساخته عملکردی بسیار رضایت‌بخشی ارائه می‌دهد. اندازه استخر امکان شنا و فعالیت‌های تفریحی راحت را فراهم می‌کند و برای استفاده فردی و دسته جمعی مناسب است. هرچند پمپ تصفیه آب همراه استخر فریمی اینتکس کد 28205 نمی‌باشد، اما می‌توان آن را به‌صورت جداگانه تهیه کرده و برای حفظ پاکیزگی و شفافیت آب استفاده نمود. علاوه بر این، وجود شیر تخلیه آب داخلی، فرآیند خالی کردن استخر را بسیار ساده و راحت می‌سازد و برای کاربران احساس راحتی بیشتری فراهم می‌کند.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
گرد
قطر
244 سانتیمتر
ارتفاع
51 سانتیمتر
وزن
9.3 کیلوگرم
ظرفیت
1828 لیتر
جنس
PVC برزنت سه لایه
جنس پایه
آلومینیم
رنگ
آبی
دریچه تخلیه آب
دارد
نردبان
ندارد
پمپ تصفیه آب
ندارد
روکش
ندارد
زیرانداز
ندارد
زمان راه اندازی
30 دقیقه
سایر ویژگی ها
مناسب برای پرورش ماهی و کشاورزی
قابلیت نصب پمپ تصفیه
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...