شناور بادی اردک بزرگ اینتکس کد 56286

Intex 56286

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
2,350,000
2,040,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی اردک بزرگ اینتکس کد 56286، محصولی جادار و هیجان انگیز برای تفریحات بزرگسالان است. البته این شناور بادی اینتکس برای نوجوانان نیز کاملا قابل استفاده می‌باشد. از این محصول می‌توانید برای شناور ماندن دو بزرگسال بر روی آب‌های آرام مثل دریاچه و استخر استفاده کنید. قیمت تشک بادی استخر اردک نسبت به سایر محصولات مشابه مقرون به صرفه تر است.

این محصول که به شکل اردک طراحی شده رنگ زرد دارد و همین موضوع باعث چشم نوازتر شدن کالا بر روی آب شده است. سطح نشیمن کالا دایره‌ای شکل است و قطر اردک 2.21 متر است، که در واقع آن را به یک شناور جادار تبدیل می‌کند.

شناور بادی بزرگسال اردک تحمل وزن تا ۲۰۰ کیلوگرم را دارد. یعنی دو نفر بزرگسال یا حتی دو تا سه نوجوان می‌توانند با هم روی آن شناور بمانند یا حتی می‌توان گفت کمپانی اینتکس به فکر افراد سنگین وزن نیز بوده و وسیله تفریحات آبی را برای آنان نیز فراهم کرده است.شناور بادی اردک بزرگ اینتکس کد 56286

از مزایای دیگر این شناور روی آب اینتکس، سطح مواج نشیمن آن می‌باشد که کالا را همانند یک تشک طبی راحت کرده است و شما می‌توانید به حالت خوابیده روی آن ساعت ها شناور بمانید بدون آن که کوچکترین احساس خستگی داشته باشید. البته سطح مواج این شناور باعث می‌شود هوا بین بدن شما و آن در جریان باشد و بدن عرق نکند.

توجه داشته باشید این محصول از جنس پی وی سی تولید می‌شود و ضد حساسیت و کاملا بهداشتی برای پوست بدن است. به علاوه پی وی سی انعطاف بالایی دارد که تفریح شما را لذت بخش‌تر می‌کند. این متریال در معرض آفتاب و آب تغییر رنگ نمی‌دهد.

یکی دیگر از مزایای این شناور بزرگ داشتن دو دستگیره تعادل در دو سمت آن است. شما می‌توانید با گرفتن این دو دستگیره مشکی رنگ تعادل خود را روی آب حفظ کنید یا به هنگام حمل کالا از آن استفاده کنید.

به طور کلی شناور بادی اردک بزرگ اینتکس کد 56286، ویژگی های خوبی برای سرگرمی‌های آبی یک خانواده یا با دوستان را دارد و با توجه به تمام این موضوعات از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید این کالا هم اکنون از سایت فروشگاه ایرکوک اقدام بفرمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
شناور
طرح
اردک
قطر
221 سانتیمتر
ارتفاع
122 سانتیمتر
وزن
5.6 کیلوگرم
تحمل وزن
200 کیلوگرم
رده سنی
بزرگسال
رنگ
زرد
جنس
PVC
دستگیره تعادل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
تحمل وزن بالا
قابل استفاده در استخر و دریاچه
دارای سطح نشیمن وسیع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...