شناور بادی طرح فلامینگو اینتکس سایز بزرگ کد 56288

Intex 56288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
2,050,000
1,670,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در این مقاله، قصد داریم محصولی محبوب و جذاب به نام شناور بادی طرح فلامینگو اینتکس سایز بزرگ کد 56288 را معرفی کنیم. این تشک بادی روی آب بزرگ با طراحی زیبا و جذاب خود، به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات در دسته شناورهای بادی روی آب شناخته می‌شود.

خرید تشک بادی استخر

شناور بادی طرح فلامینگو اینتکس سایز بزرگ کد 56288اگر به دنبال یک تفریح شاد و متفاوت هستید، شناور بادی طرح فلامینگو بزرگ اینتکس 56288 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این شناور بادی دارای طراحی منحصربه‌فردی است که باعث می‌شود به سادگی مورد توجه همه حاضرین در استخر یا دریا قرار بگیرید. با داشتن این شناور بادی می‌توانید با دوستان و خانواده‌تان لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را در آب سپری کنید.

شناور بادی طرح فلامینگو اینتکس سایز بزرگ کد 56288 با استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید شده است و دارای استحکام فوق‌العاده‌ای می‌باشد. این محصول از جنس مقاوم و مرغوبی ساخته شده است که در برابر ضربه‌ها و پوسیدگی مقاومت خوبی دارد. همچنین، این شناور با ضخامت مناسبی طراحی شده است که از پاره شدن و نشت آب جلوگیری می‌کند، به این ترتیب می‌توانید از آن برای مدت طولانی و بدون نگرانی استفاده کنید. این شناور بادی دارای دو دریچه ورودی هواست تا روند بادشدن آن را آسانتر و سریعتر کند.

شناور بادی طرح فلامینگو، علاوه بر طراحی جذاب، دارای راحتی‌های فراوانی است. با داشتن سطح بزرگ و مناسب، این شناور به شما امکان می‌دهد به آسانی روی آن نشسته و لذت‌بردن از آب را تجربه کنید. همچنین، دستگیره‌های محکم در اطراف شناور به شما امکان می‌دهد به صورت ایمن و بدون نگرانی، بر روی شناور حرکت کنید. طرح زیبا و خوشرنگ این شناور می‌تواند نظر هم مخاطبی را به خود جلب کند. به همین دلیل محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این شناور اینتکس، قیمت مناسب آن است. با توجه به کیفیت بالا و طراحی جذاب این محصول، قیمت آن بسیار رقابتی به نظر می‌رسد. با خرید این شناور بادی، شما نه تنها از یک محصول با کیفیت بالا بهره‌مند می‌شوید، بلکه از هزینه‌های اضافی نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

شناور بادی طرح فلامینگو جزیره بزرگ اینتکس 56288 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریح در آب است. با طراحی جذاب، استحکام بالا و قیمت مناسب، این شناور بادی محصولی است که همچنین با رعایت قوانین بهینه‌سازی موتورهای جستجو نیز معرفی شده است. با خرید این محصول، لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را در آب به‌خوبی تجربه خواهید کرد.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
فلامینگو
طول
218 سانتیمتر
عرض
211 سانتیمتر
ارتفاع
136 سانتیمتر
ضخامت
0.35 میلیمتر
رنگ
صورتی
جنس
PVC
وزن
5.1 کیلوگرم
تحمل وزن
200 کیلوگرم
دستگیره تعادل
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دو دریچه ورودی هوا
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...