استخر بادی کودک اینتکس طرح مک کوئین کد 57101

Mc Queen Inflatable Pool Intex 57101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح مک کوئین کد 57101، با شکل مربع از کیفیت بالا و ظاهری جذاب برخودار است و توجه کودکان را به خود جلب می‌کند. این استخر بادی، رنگ بندی ثابت دارد و طرح چاپی روی آن برگرفته از انیمیشن مک کوئین است که از محبوب‌ترین طرح های شرکت اینتکس برای کودکان به شمار می‌رود.

این محصول با ابعاد 85 در 85 سانت، مناسب برای کودکان 1 تا 3 سال ساخته شده است. ساختار مربع شکل استخر علاوه بر اینکه آن را خاص کرده بلکه باعث می‌شود در محیط های باز و بسته به سادگی جای بگیرد و فضای داخلی آن نیز مفید و بدون پرتی باشد. ارتفاع این استخر بادی کودک 23 سانت است که نوزاد به راحتی در آن آب بازی کند. ارتفاع و حجم کم این محصول آن را برای استفاده به عنوان استخر توپ نیز مناسب کرده است. این محصول پرفروش را می‌توانید به راحتی به عنوان وان کودک در حمام قرار دهید که محیط شما زیباتر و هیجانی می‌کند.استخر بادی کودک مربعی اینتکس طرح مک کوئین کد 57101

بدنه خارجی محصول با زمینه قرمز دارای چاپ تصویر ماشین ها می باشد و بدنه داخلی آن زرد رنگ است. همچنین کف محصول به رنگ آبی است. کالا به طور کلی از جنس وینیل ساخته شده که باعث می‌شود رنگ آن ثابت بماند و در محیط‌های باز دچار رنگ پریدگی نشود. از دیگر مزایا وینیل یا پی‌وی‌سی طول عمر بالا و دوام زیاد است. به همین دلیل باعث می‌شود شما بارها و بارها محصول را راه اندازی و جمع آوری کنید و به طور کلی برای استفاده طولانی مدت کودکان طراحی شده است. محصول مورد نظر سازگار با پوست نوزادان و ضد حساسیت می باشد.

بدنه محصول از دو لایه روی هم تشکیل می‌شود و دو دریچه باد دارد. برای باد زدن آن باید از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده کنید که برای تهیه آن می‌توانید از مشاوران ما در فروشگاه ایرکوک راهنمایی بگیرید. بسته بندی این استخر کم حجم و سبک است و حمل و نقل آن را آسان می‌کند. همچنین در مکان های مختلف جای کمی را اشغال می کند و می‌توانید در سفرهای خود آن را به همراه داشته باشید. استخر بادی مک کوئین از طرح‌های فانتزی مناسب برای هدیه دادن است.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
مک کوئین
طول
85 سانتیمتر
عرض
85 سانتیمتر
ارتفاع
23 سانتیمتر
رده سنی
1 تا 3 سال
ظرفیت
57 لیتر
جنس
وینیل
ضخامت
0.25 میلیمتر
وزن
1 کیلوگرم
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...