استخر سایز بزرگ بادی خانوادگی اینتکس کد 57181

Intex 57181

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
2,200,000
1,688,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی اینتکس کد 57181 با ظاهر مستطیل شکل و رنگ نارنجی از پرطرفدارترین‌ها در میان محصولات اینتکس است. این استخر بادی بزرگ خانوادگی را به اسم ماندراین نیز می‌شناسند. شرکت اینتکس برترین تولید کننده لوازم بادیست و با خلاقیتی که در تولید این محصول به کار برده‌ است قطعا برای تفریحات آبی شما گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

خرید انواع استخر بادی

همانطور که گفتیم این استخر به شکل مستطیل است و فضای زیادی را برای آب بازی کودکان بالای سه سال فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که رنگ نارنجی مات بدنه آن، کودک را به تحرک و فعالیت دعوت می‌کند و هیجانات کودک تخلیه می‌شود. کودکان شما می‌توانند به تعداد 4 تا 6 نفر در آن بازی کنند.استخر بادی خانوادگی ماندراین اینتکس کد 57181

دیواره های این استخر بادی از دو لایه مجزا تشکیل می‌شود. به همین دلیل دو دریچه باد برای آن تعبیه شده است. ضخامت بدنه آن نسبت به دیگر استخرها بیشتر است. شما می‌توانید با استفاده از پمپ باد مخصوص لوازم بادی استخر را راه اندازی کنید. پمپ باد مخصوص با فشار مناسب محصول را باد می‌کند و از آسیب دیدن محصول جلوگیری می نماید.

این محصول با ابعاد 152 در 229 به ارتفاع 48 سانت تهیه شده است. بنابراین سایز آن به گونه‌ای است که برای آب‌تنی بزگسالان نیز کاربرد دارد. شما با تهیه این محصول، وسیله تفریح برای کل خانواده را فراهم خواهید کرد. همچنین در محیط‌های بزرگتر می‌توان از آن به عنوان وان دو نفره بزرگسال نیز استفاده کرد.

کف استخر بادی کد 57181 سفید رنگ است و یک دریچه تخلیه آب دارد. با برداشتن درپوش می‌توان آب را به طور کامل یا به میزان دلخواه کم کرد. جنس pvc بدنه انعطاف بالایی دارد. انعطاف پذیری آن باعث می‌شود به راحتی آن را جمع کنید و جای کمی را اشغال می کند. این ویژگی ها کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی استخر را حمل و جا به جا کنید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
ماندارین
طول
229 سانتیمتر
عرض
152 سانتیمتر
ارتفاع
48 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
رده سنی
کودکان بالای 3 سال و بزرگسال
رنگ
نارنجی
ظرفیت
600 لیتر
وزن بسته بندی
4.2 کیلوگرم
جنس
PVC
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...