شناور بادی کودک طرح قو اینتکس کد 57557

Intex 57557

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
0
929,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح قو اینتکس کد 57557، محصولی که با زیبایی خاص خود مورد توجه کودکان قرار می‌گیرد. این تشک بادی استخری با بدنه ای به رنگ سفید و چرم مانند توسط شرکت اینتکس روانه بازار شده است. شناور بادی روی آب قو با توجه به مشخصات آن از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. در ادامه به توضیح مشخصات آن می‌پردازیم.

همانطور که از اسم آن پیداست، به شکل قو و سه بعدی ساخته شده است. بال‌های آن در دو طرف بدنه خودنمایی می‌کنند و گردن قو از سطح آب بالاتر قرار می‌گیرد و جذابیت آن را چند برابر می‌کند. به دلیل براق بودن بدنه قو، روی سطح آب می‌درخشد و فضای شاد و مهیجی را ایجاد می‌کند.

عرض این شناور بادی کودک ، 102 سانتی متر و طول آن 130 می‌باشد. با توجه به ابعادی که گفته شد، قسمت نشیمن آن به اندازه‌ی کافی پهنا دارد و موجب حفظ تعادل آن روی آب می‌شود. جنس بدنه از وینیل با طول عمر بالاست که امکان استفاده از آن را در طولانی مدت فراهم می‌کند. همچنین وینیل ضد حساسیت است و با پوست بدن کودک سازگاری کامل دارد.شناور بادی کودک طرح قو اینتکس کد 57557

در تولید تشک شناور قو توجه ویژه‌ای به ساختار آن برای استفاده کودکان شده است. نه تنها تعادل خود را به خوبی روی آب حفظ می‌کند، بلکه در دو طرف بدنه، دو دستگیره مشکی رنگ قرار دارد که کودک می‌تواند برای حفظ تعادل آن را بگیرد. خصوصا اگر کودک نسبت به آب استرس داشته باشد به آرامش او کمک به سزایی می‌کند. علاوه بر این، می‌توان برای حمل شناور بادی کودک قو از این دستگیره ها نیز استفاده کرد. توجه داشته باشید که محصول را روی زمین توسط پمپ باد شرکت اینتکس باد کنید و سپس آن را بلند کرده و روی آب قرار دهید. به هیچ وجه آن را روی زمین نکشید. کالا برای استفاده روی آب طراحی شده است و در خشکی از آن استفاده نکنید تا به بدنه آسیب نرسد.

شناور بادی کودک اینتکس طرح قو کد 57557 کیفیت و دوام فوق‌العاده بالایی دارد، که تحمل وزن استاندارد آن 40 کیلوگرم است. این کالا برای رده سنی بالای 3 سال طراحی شده است که مناسب استفاده کودکان و نوجوانان می‌باشد. با توجه به ابعادی که دارد نوجوانان تا وزن 60 کیلو به صورت یک نفره به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند، بدون اینکه مشکلی در تعادل تشک بادی روی آب قو به وجود بیاید.

برند
INTEX – اینتکس
طرح
قو
طول
130 سانتیمتر
عرض
102 سانتیمتر
ارتفاع
99 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
رده سنی
بالای 3 سال
رنگ
سفید
وزن بسته بندی
1.9 کیلوگرم
جنس
PVC
دستگیره حفظ تعادل
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
شامل دو محفظه باد
شامل برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...