شناور بادی کودک اینتکس مدل اسب تک شاخ کد 57552

شناور بادی کودک طرح یونیکورن Intex 57552

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
0
1,017,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک اینتکس مدل اسب تک شاخ کد 57552، از محصولاتی می‌باشد که کودکان بزرگ‌تر از ۳ سال می‌توانند از آن استفاده کنند و در بهترین حالت از تفریح آبی خود لذت ببرند. تشک بادی استخری یونیکورن با بهره گیری از بهترین نوع پی‌وی‌سی ساخته شده است. کودک دلبند شما می‌تواند هنگامی که در استخر مشغول شنا هستید در کنار شما تفریح کند.

 همانطور که در تصویر می‌بینید، به شکل یونیکورن که شخصیت محبوب انیمیشن کودکان می‌باشد طراحی شده است. بدنه این یونیکورن زیبا رنگ سفید چرم مانند دارد و یال‌های آن با رنگ‌های بسیار شاد تزئین شده اند. شاخ محبوب این یونیکورن رنگ زرد دارد. به طور کلی محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و زمانی که روی آب قرار می گیرد بسیار زیبا جلوه می‌کند.شناور بادی کودک اینتکس مدل اسب تک شاخ کد 57552اما ویژگی جالب شناور بادی کودک طرح اسب تک شاخ، زیرپایی آن می‌باشد، که قطعا کودکان هنگام شناور بودن روی آب عاشق آن می‌شوند به خصوص آن که طرح رنگین کمان روی آن چاپ شده است. علاوه بر این زیر پایی به تعادل بیشتر شناور روی آب کمک می‌کند.

شناور بادی اسب تک شاخ یا یونیکورن همانطور‌که گفته شد از پی‌وی‌سی ساخته شده است. متریال این کالا و نوع ساختار آن باعث می‌شود وزن کمی داشته باشد و تعادل خود را به خوبی روی آب حفظ کند. پی وی سی نه تنها انعطاف بالایی دارد، بلکه با دوام است. به همین دلیل کالا برای طولانی مدت قابل استفاده خواهد بود.

روی گردن یونیکورن دو دستگیره از جنس پلاستیک فشرده تعبیه شده که می‌توانید از آن برای حمل شناور استفاده کنید و البته کودک با گرفتن آن تعادل خود را روی آب حفظ کند و کودک احساس واقعی سوار شدن بر یونیکورن را خواهد داشت.

ابعاد کالا 163 در 86 سانتی‌متر است. همچنین تحمل وزن تا 40 کیلوگرم را دارد. حجم بسته بندی آن کم است و به راحتی می توانید آن را حمل کنید. از آن برای شناور ماندن در آب‌های آرام می‌توانید استفاده کنید و راه اندازی شناور بادی کودک اینتکس مدل اسب تک شاخ کد 57552، مانند دیگر لوازم بادی به پمپ باد مخصوص نیاز دارد. این کالا با توجه به کیفیت و زیبایی آن از قیمت مناسبی برخوردار است، که کودک را سوپرایز خواهد کرد.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
اسب تک شاخ یا یونیکورن
طول
163 سانتیمتر
عرض
86 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
وزن
1.5 کیلوگرم
تحمل وزن
40 کیلوگرم
رنگ
چند رنگ
جنس
PVC
رده سنی
بالای 3 سال
دستگیره تعادل
دارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در استخر
دارای زیرپایی بادی
دارای دو دریچه ورودی هوا
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...