حلقه نجات بادی اینتکس طرح آناناس کد 59241

حلقه شنا بادی Intex 59241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
145,000
105,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه نجات بادی اینتکس طرح آناناس کد 59241، محصولی جذاب و شاد که طرح آن یادآور استوا است و یکی از بهترین وسیله‌ها برای تفریح و آب بازی کودک و نوجوان در فصل تابستان می‌باشد. حلقه شنا بادی مورد نظر توسط شرکت اینتکس با بهره‌گیری از بهترین متریال‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شود که روی آب شناور بماند. این کالا با توجه به اینکه لحظات بسیار مهیجی را برای فرزندان شما ایجاد می‌کند از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید آن هم اکنون از طریق سایت فروشگاه ایرکوک اقدام بفرمایید.

حلقه شنا بادی بچه‌گانه برای شناور ماندن در آب‌های کم عمق مثل استخر و دریاچه کاربرد دارد. ساز و کار تیوب به شکلی برنامه ریزی شده که بتواند با تحمل وزن کودکان 6 تا 10 سال روی آب شناور بماند و قطر خارجی آن 61 سانتیمتر است. ظاهر فانتزی و شاد آن باعث شادی و هیجان کودک در آب می‌شود و به طور کلی فراهم کردن شرایط آب بازی به تخلیه هیجانات ذهنی کودکان کمک به سزایی می‌کند از این رو این محصول با استقبال فراوانی برای این گروه سنی مواجه شده است.حلقه نجات بادی اینتکس طرح آناناس کد 59241

جالب است بدانید که حلقه شنا بادی اینتکس از جنس وینیل و ضد حساسیت و سازگار با پوست کودکان می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر این متریال استحکام و طول عمر بالای آن است و به همین دلیل حلقه شنا برای زمان طولانی برای شما کاربرد خواهد داشت. از طرفی وینیل در عین استحکام بالا انعطاف خوبی دارد ودر مقابل فشار از خود مقاومت خوبی نشان می‌دهد وقرار گرفتن درون تیوب همراه با  احساس راحتی خواهد بود.

بدنه حلقه بادی تو خالی می‌باشد که باید به وسیله پمپ باد آن را از هوا پر کنید و حتما به مقدار باد استاندارد توجه کنید که هم  ساختارکالا آسیب نبیند و هم قابل نشستن باشد. به این نکته نیز اشاره کنیم که حلقه نجات بادی اینتکس طرح آناناس کد 59241، وزن کمی داشته و به همین دلیل حمل و نقل آن آسان خواهد بود و شما به راحتی در سفر امکانات تفریح کودک دلبندتان را فراهم خواهید کرد.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
میوه‌ای
قطر
61 سانتیمتر
ضخامت
0.18 میلیمتر
رنگ
چند رنگ
جنس
PVC
رده سنی
6 تا 10 سال
وزن بسته بندی
140 گرم
دستگیره تعادل
ندارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...