استخر طرح سمور دریایی بادی اینتکس کد 58480

Intex 58480

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,790,000
1,700,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس با عمق زیاد طرح سمور دریایی کد 58480 یک استخر بادی کودک دل‌پذیر برای بازی و استفاده در فضای باز و یا حتی آپارتمانی است. با طراحی گرافیکی زیبا، این استخر ساعت‌ها سرگرمی و استراحت را برای کودکان خانواده به ارمغان می‌آورد. اگر قصد خرید استخر بادی برای کودک خود دارید، با توجه به قیمت استخر بادی اینتکس با عمق زیاد طرح سمور دریایی کد 58480 حتما آن را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه‌ را انتخاب کنید.طراحی استخر بادی اینتکس با عمق زیاد طرح سمور دریایی کد 58480نصب استخر اینتکس ۵۸۴۸۰ بسیار آسان است. با استفاده از یک پمپ باد محصولات بادی، می‌توانید به سرعت و بدون زحمت آن را باد کنید. ساختار مقاوم این استخر باعث افزایش عمر مفید آن می‌شود و حتی در صورت پارگی جزئی یا سوراخ شدگی می‌توان آن را تعمیر کرد و دوباره از آن استفاده کرد.

این استخر بادی کودک دارای قطر 152 سانتیمتر و عمق 56 سانتیمتر است، که فضای کافی را برای بازی کودکان در دمای بالای تابستان فراهم می‌کند. ظرفیت بزرگ آن باعث می‌شود 2 تا 3 کودک به راحتی در آن جا شده از فضای استخر لذت ببرند. این استخر دارای کف بادشونده است که به صورت مجزا باد شده و دوام بیشتری به استخر می‌‌بخشد.

یکی از ویژگی‌های برجسته استخر بادی اینتکس کد ۵۸۴۸۰، طراحی جذاب آکواریومی آن است. دیواره‌های استخر با گرافیک‌های زیبای جانوران دریایی تزئین شده‌اند و یک تجربه زیرآبی چشم‌نواز را برای کودک شما ایجاد می‌کنند. این طراحی منحصربفرد تجربه‌ای جذاب را فراهم می‌کند و نظر کودکان را به خود جلب می‌کند.

استخر کد 58480 اینتکس با مواد محکم ساخته شده است، که پایداری را تضمین می‌کند و از احتمال واژگون شدن تصادفی آن جلوگیری می‌کند. دیواره‌های پهن استخر دوام و اطمینان را فراهم می‌کند و به کودک اجازه می‌دهد که به راحتی به آنها تکیه کند.

این استخر دارای شیر تخلیه آب هم هست. این موضوع باعث می‌شود فرایند تخلیه و جمع‌آوری استخر بسیار سریع و راحت انجام شود. وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان، آن را برای استفاده در خارج از منزل یا  هنگام سفر مناسب می‌سازد. قابلیت حمل‌ونقل استخر بادی اینتکس ۵۸۴۸۰ به معنی این است که سرگرمی محدود به یک مکان نخواهد بود.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
سمور دریایی
قطر
152 سانتیمتر
ارتفاع
56 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلی متر
رده سنی
بالای 6 سال
رنگ
چند رنگ
ظرفیت
360 لیتر
جنس
PVC
دریچه تخلیه آب
دارد
وزن
3.6 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب بازی و تفریح هم زمان چند کودک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...