استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل حلزون کد 57124

Lazy snail shade baby pool intex 57124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
940,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل حلزون کد 57124، با ساختاری سه بعدی و خلاقانه شبیه به حلزون تولید شده است. این استخر کودک، علاوه بر این که با رنگ بندی شاد کودکان را به خود جذب می‌کند، والدین آن ها نیز برای تفریحات آبی خود در گروه طرفداران این طرح قرار می‌گیرند. ویژگی‌های این استخر آن را در میان پرفروش‌ترین محصولات کمپانی اینتکس قرار داده است.

این محصول شیک و با کیفیت برگرفته از حلزون می‌باشد، که با طیف رنگی زرد و نارنجی کودک را به هیجان می‌آورد. خصوصا چشم های برجسته حلزون. در واقع سایبان بادی استخر همان لاک حلزون است. در سایبان آن یک پنجره مبتکرانه در نظر گرفته شده است، تا کودک بتواند فضای بیشتری از اطراف خود را ببیند. این سایبان باعث می‌شود در فضای باز کودک در معرض آفتاب سوختگی قرار نگیرد.استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل حلزون کد 57124

طول کلی حلزون 145 و عرض آن 102 است. شکل کلی محصول و ابعاد آن به گونه ایست که می‌تواند نقش یک خانه بازی شاد و پرهیجان را نیز برای کودک ایفا کند. به این ترتیب شما در فضای داخلی خانه و یا در اتاق کودک نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

ارتفاع کالا تا سایبان 74 سانت و ارتفاع خود بدنه 25 سانت است که این استخر را برای کودکان 1 تا 3 سال مناسب می‌کند. اما ویژگی بارز آن استفاده از آن به عنوان قایق کودک در استخرهای عمیق تر است. شما می‌توانید در حین تفریحات خود در آب کودک خود را در این استخر امن قرار دهید و با هم تفریح کنید.

علاوه بر تمام ویژگی ها و کاربردهای این کالا می‌توانید از آن به عنوان شناور روی آب نیز بهره ببرید. مثلا گوشی موبایل خود یا نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خود را توی آن قرار دهید. با توجه به سبک و کم حجم بودن محصول شما به راحتی می‌توانید آن را جابه جا کنید و در سفرها یا باغ از آن استفاده کنید.

کف محصول برای راحتی کودک بادشو است، بنابراین انعطاف کافی برای کودک تا سه سال را دارد. همچنین جنس پی‌وی‌سی آن کاملا ضد حساسیت و بهداشتی می‌باشد. به طور کلی استخرهای اینتکس ساده هستند ولی این استخر با طرحی جدید و جذاب روانه بازار شده است. شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه ایرکوک حتی برای هدیه دادن به دیگر کودکان تهیه کنید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
حلزون
طول
145 سانتیمتر
عرض
102 سانتیمتر
ارتفاع تا سایبان
74 سانتیمتر
ارتفاع استخر
25 سانتیمتر
رده سنی
1 تا 3 سال
ظرفیت
53 لیتر
جنس
وینیل
ضخامت
0.25 میلیمتر
وزن
1.8 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایبان بادی
قابل استفاده به عنوان شناور روی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...