استخر عمیق بادی اینتکس کد 56495

Intex Summer Colors Pool 56495

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
1,930,000
1,490,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس عمیق کد 56495 یک استخر بادی چندمنظوره و مقرون به صرفه است که برای سرگرمی در تابستان طراحی شده است. در این بررسی، ویژگی‌های کلیدی، عملکرد و قیمت استخر بادی اینتکس با عمق زیاد کد 56495 را مرور خواهیم کرد.

استخر بادی اینتکس کد 56495 دارای اندازه نسبتا بزرگی است که دارای طول 185 و عرض 180 سانتیمتر است. با ارتفاعی حدودا 53 سانتیمتری ظرفیتی معادل 460 لیتر دارد که فضای کافی را برای بازی و سرگرمی بچه ها فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی در آن شنا کرده و از فعالیت‌های آبی لذت ببرند.

استخر بادی اینتکس با عمق زیاد کد 56495این استخر از مواد PVC با کیفیت بالا ساخته شده است و قادر است در برابر استفاده زیاد و روزانه مقاومت کند و در برابر سوراخ‌شدن و پارگی مقاومت نشان دهد. دیواره‌های محکم آن استحکام را تأمین می‌کنند و به خانواده‌ها یک فضای بازی محکم را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این استخر بادی، طراحی چشم‌نواز آن است. با رنگ‌های تابستانی زنده و شاد، استخر یک فضای جذاب ایجاد می‌کند. این به فضای باز فرزندان شما رنگی هیجان‌انگیز می‌دهد و آن را به یک گزینه جذاب برای خانواده‌ها و کودکان تبدیل می‌کند.

استخر تابستانی اینتکس کد 56495 تجربه شنا لذت‌بخشی را برای کاربران با سن پایین فراهم می‌کند. طراحی بزرگ آن به کاربران اجازه می‌دهد به آزادی در استخر جابجا شوند و مناسب برای بازی‌های آبی و شنا است. عمق استخر برای استفاده کودکان مناسب است و خیال خانواده ها را از بابت ایمنی استخر راحت می‌کند. مواد PVC مقاوم اطمینان می‌دهد که استخر محکم می‌ماند و به خوبی در برابر استفاده معمولی مقاومت نشان می‌دهد. اگرچه همیشه توصیه می‌شود استخر را روی یک سطح صاف نصب کنید، تا خطر برخورد با اجسام نوک تیز به حداقل برسد.

سهولت نصب و جمع‌آوری یکی از مزایای قابل توجه این استخر است. برای نصب استخر نیاز به ابزار خاصی نیست و با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی می‌توانید آن را به راحتی راه‌اندازی کنید. باد کردن و خالی کردن استخر فرآیندی ساده است که امکان جمع‌آوری و انتقال آسان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، اندازه جمع و جور استخر آن را مناسب برای فضاهای کوچکتر یا فضاهای باز می‌سازد. همچنین این استخر دارای شیر تخلیه آب است که فرایند جمع‌آوری استخر را بسیار سریع می‌کند.

استخر بادی عمیق اینتکس کد 56495 یک افزودنی فوق‌العاده برای هر باغی است و در تابستان تفریحی خوشحال‌کننده‌ را فراهم می‌کند. باطراحی بزرگش، ساختار مقاومش و رنگ‌های شادابش، این استخر نمایشی شاداب و لذت‌بخش از شنا را برای خانواده به ارمغان می‌آورد. خرید استخر بادی اینتکس کد 56495 به هر منظوری که می‌خواهید، برای استراحت، بازی‌ها و یا فقط خنک‌شدن، کاملا قابل توجیه است. قیمت مناسب، سهولت نصب و طراحی جذاب، آن را به یک گزینه جذاب برای کسانی که به دنبال فعالیت آبی آسان و لذت‌بخش هستند، تبدیل می‌کند.

برند
INTEX - اینتکس
طول
1.85 متر
عرض
1.80 متر
ارتفاع
53 سانتیمتر
ضخامت
0.30 میلیمتر
رده سنی
بالای 3 سال
ظرفیت
460 لیتر
جنس
وینیل
وزن
4.3 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...