استخر پیش ساخته فریمی 6 متری اینتکس کد 26756

Intex Prism Frame Pool 26756

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,320,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 6 متری اینتکس کد 26756 می‌تواند به شما کمک کند تا یک فضای خنک و دلنشین در هر محیط باز یا بسته‌ای داشته باشید. تصور کنید که به حیاط خانه‌تان یک استخر فریمی آرام و زیبا اضافه کنید تا جایی باشد که آرامش و سرگرمی به هم ملحق شوند. در این مطلب، به شیوه‌ای ساده و جذاب به معرفی ویژگی‌ها، مزایا و قیمت استخر پیش ساخته فریمی 6 متری اینتکس کد 26756 می‌پردازیم. همراه با ما باشید تا درباره‌ی این استخر شگفت‌انگیز بیشتر بدانید.استخر پیش ساخته فریمی 6 متری اینتکس کد 26756استخر پیش ساخته فریمی اینتکس کد 26756 بسیار قوی و محکم است و خیال شما را از بابت استحکام و دوام راحت می‌کند. در طراحی این استخر از فریم فولادی مقاوم با پوشش ضد زنگ و پوسیدگی استفاده شده که باعث افزایش استحکام آن و جلوگیری از زنگ زدگی می‌شود. همچنین، پوشش دیواره مقاوم در برابر سوراخ شدن و خراشیدگی در ساخت این استخر، کمک می‌کند تا نشتی‌ها و آسیب‌ها به حداقل برسد.

نصب این استخر فریمی بسیار ساده است. اجزای مختلف آن به راحتی با یکدیگر متصل می‌شوند و روکش دیواره استخر با راحتی بر روی فریم نصب می‌شود. برای نصب این استخر حدودا یک ساعت زمان لازم است تا بتوانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که فرآیند نصب استخر فریمی را می‌توانید از روی دفترچه راهنمای محصول دنبال کنید تا کار برای شما راحتتر باشد. برای سهولت در فرایند تخلیه و جمع‌آوری آب از استخر، یک شیر تخلیه آب در این محصول تعبیه شده است تا در کمترین زمان ممکن استخر را جمع‌آوری کنید.

استخر فریمی 26756 اینتکس با ابعاد بزرگ خود به شما فضایی وسیع را ارائه می‌دهد تا لذت بردن از آب و آرامش تابستانی را همراه خانواده و دوستان تجربه کنید. با ارتفاع 1.32 متری و قطر 6.1 متری، این استخر برای شنا و بازی‌های آبی هیجان‌انگیز و لذت بردن از آب بسیار مناسب است. این استخر ظرفیت حدودا 32695 لیتر آب را دارد و می‌تواند برای استفاده یک خانواده 7-6 نفره مناسب باشد.

یکی از بزرگترین نقاط قوت این استخر، وجود لوازم جانبی متنوع است. استخر فریمی 26756 اینتکس دارای یک پمپ تصفیه آب فیلتری است که ظرفیت تصفیه 5678 لیتر آب در یک ساعت را دارد و آبی شفاف و تمیز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای محاظت از استخر شما نیاز به یک کاور و یک زیرانداز مخصوص استخر دارید که خوشبختانه هر دو این محصول روی استخر وجود دارند و نیازی نیست به صورت جداگانه برای خرید آنها هزینه کنید. علاوه بر همه موارد گفته شده، این استخر دارای یک نردبان است که فرایند ورود و خروج به آب را ایمن تر خواهد کرد.

استخر پیش ساخته فریمی 6 متری اینتکس کد 26756 یک انتخاب عالی برای تجربه‌ی لذت و شادی در تابستان است. با قدرت، استحکام، نصب آسان، فضای بزرگ، ایمنی و راحتی که این استخر دارد، شما می‌توانید به آرامش و لذت خود بپردازید و لحظات به یادماندنی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
فریمی
قطر
6.1 متری
ارتفاع
1.32 متری
ظرفیت
32695 لیتر
وزن
117.8 کیلوگرم
جنس
PVC برزنت سه لایه
زمان راه اندازی
60 دقیقه
پمپ تصفیه آب
فیلتری
ظرفیت پمپ: 5678 لیتر
ولتاژ پمپ: 240-220 ولت
دریچه خروج آب
دارد
نردبان
دارد
زیرانداز
دارد
روکش
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...