استخر پیش ساخته فریمی اینتکس کد 26720

Intex Prism Frame Pool 26720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس کد 26720 یک گزینه عالی برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک استخر فریمی با لوازم جانبی کامل هستند. این استخر قطر حدودا 4 متری و ارتفاع تقریبی 1 متری دارد. این محصول به اندازه‌ای بزرگ است که چندین نفر بتوانند همزمان در آن شنا کنند. شاید در نگاه اول قیمت استخر پیش ساخته فریمی اینتکس کد 26720 کمی بالاتر از سایر استخرها باشد، اما وجود لوازم جانبی کارآمد روی این محصول میتونه خرید این استخر فریمی را از نظر اقتصادی توجیه کند.

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس کد 26720 همراه با لوازم جانبی

یکی از بهترین ویژگی‌های این استخر پیش ساخته فریمی اینتکس سهولت در نصب و راه‌اندازی آن است. علاوه بر راه‌اندازی راحت، می‌توان آن را به راحتی بعد از پایان فصل شنا جمع‌آوری کرد. استخر همچنین دارای دریچه تخلیه است که خالی کردن آب استخر را آسان می‌سازد.

لوازم جانبی استخر پیش ساخته فریمی اینتکس کد 26720:

  • نردبان استخر
  • زیرانداز
  • پمپ تصفیه آب همراه با فیلتر
  • روکش استخر

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته‌ای که قبل از خرید استخر فریمی باید در مورد آن مطمئن شوید، مقاومت محصول است. این استخر از بدنه سه‌لایه‌ی پی‌وی‌سی ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر پارگی و سوراخ شدن دارد و پایه‌های فولادی آن مقاوم در برابر زنگ زدگی است. به همین دلیل، این استخر یک گزینه عالی برای خانواده‌های دارای کودک است.

نگهداری استخر پیش ساخته فریمی مدل 26720 اینتکس نیز بسیار آسان است و نیازی به اقدامات سخت و پیچیده ندارد. استخر دارای یک پمپ تصفیه آب است که به تمیز نگه داشتن آب کمک می‌کند و روکش آن نیز با استفاده از محلول صابون ملایم و آب به راحتی تمیز می‌شود. در نظر داشته باشید از شوینده‌های اسیدی برای شست و شوی زیرانداز و روکش استفاده نکنید.

در کل، استخر فریمی اینتکس کد 26270 با توجه به ویژگی‌ها و لوازم جانبی همراهش، یکی از بهترین گزینه‌ها در بین استخرهای پیش ساخته فریمی است. این استخر از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای ویژگی‌هایی است که استفاده و نگهداری آن را آسان می‌کند.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
فریمی
قطر
4.27 متر
ارتفاع
1.07 متر
ظرفیت
12706 لیتر
وزن
61.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC برزنت سه لایه
جنس پایه
فولاد ضد زنگ
زمان راه اندازی
45 دقیقه
دریچه خروج آب
دارد
پمپ تصفیه آب
دارد
ظرفیت پمپ: 3785 لیتر
ولتاژ پمپ: 240-220 ولت
نردبان
دارد
زیرانداز
دارد
روکش
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...