استخر پیش ساخته فریمی پریزم 3 متری اینتکس کد 26700

Intex Prism Frame Pool 26700

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 3 متری اینتکس کد 26700  یک استخر فریمی است که با طراحی ساده و زیبا و البته بدنه مقاوم خود توانسته به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها هنگام خرید استخر فریمی تبدیل شود. با توجه به قیمت استخر پیش ساخته پریزم 3 متری اینتکس کد 26700، این استخر پیش ساخته یک گزینه عالی برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک محصول با مقاومت بالا و قیمت مناسب هستند.استخر پیش ساخته پریزم 3 متری اینتکس کد 26700

این استخر فریمی اینتکس از پایه فولادی قوی و یک روکش وینیلی 3 لایه و مقاوم در برابر سوراخ شدن ساخته شده است و می‌تواند تا 4485 لیتر آب را نگه دارد. قطر استخر حدودا 3 متر است و ارتفاع 76 سانتیمتری دارد. این ابعاد و ظرفیت برای استفاده یک خانواده 4 تا 5 نفره می‌تواند مناسب باشد. البته باید در نظر داشته باشید به دلیل ارتفاع تقریبا زیاد این استخر برای بچه‌ها، بهتر است حتما با نظارت خانواده از استخر استفاده کنند.

هنگام خرید استخر فریمی اینتکس کد 26700 توجه داشته باشید که این استخر از تمام لوازم جانبی‌ها پشتیبانی می‌کند. اما همراه محصول لوازم جانبی ارائه نمی‌شود. شما می‌توانید برای استفاده بهتر از استخر یک پمپ تصفیه آب، به آن متصل کنید تا خیالتان از بابت بهداشت آب راحت شود. وجود پمپ تصفیه آب باعث صرفه جویی در مصرف آب هم می‌شود و نیاز به تعویض آب استخر در مدت زمان کوتاه نیست.

مثل سایر استخرهای پیش ساخته، راه‌اندازی و جمع‌آوری این استخر به سادگی انجام خواهد شد و نیازی به تخصص خاصی ندارد. در واقع شما با مطالعه دفترچه راهنمای نصب محصول می‌توانید به راحتی آن را نصب کنید. فقط کافیست طبق دستورالعمل‌ها پایه‌های استخر را نصب کنید و روکش را روی آنها سوار کنید. فرایند نصب این استخر فریمی حدودا در 30 دقیقه انجام خواهد شد و شما پس از پر کردن استخر می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 برخی از مهمترین نکات نگهداری استخر پیش ساخته فریمی اینتکس کد 26700: 

  • استخر را در سطح صاف راه اندازی کنید.
  • زیر استخر زیرانداز پهن کنید.
  • نظافت استخر و آب استخر را رعایت کنید. می توانید از قرص کلر یا پمپ تصفیه آب استفاده کنید.
  • همیشه سعی کنید نظارت کافی روی کودکان در استخر داشته باشید.
  • در صورت آسیب دیدن استخر از آن استفاده نکنید و به راحتی قابل تعمیر خواهد بود.
  • برای افزایش طول عمر استخر، پس از پایان فصل گرما و عدم استفاده در فصل سرما، آن را جمع کنید.
  • وقتی استخر جمع‌آوری شد، آن را در فضایی خشک و خنک نگهداری کنید.
برند
INTEX – اینتکس
مدل
فریمی
قطر
3.05 متر
ارتفاع
76 سانتیمتر
ظرفیت
4485 لیتر
جنس
PVC برزنت سه لایه
جنس پایه
فولاد گالوانیزه
وزن
17.1 کیلوگرم
زمان راه اندازی
30 دقیقه
دریچه خروج آب
دارد
نردبان
ندارد
زیرانداز
ندارد
روکش
ندارد
پمپ تصفیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت نصب پمپ تصفیه آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...