استخر فریمی گرد اینتکس 3.5 متری کد 28212

Intex Metal Frame Pools 28212

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی گرد اینتکس 3.5 متری کد 28212 یک استخر فریمی با قابلیت نصب آسان است که می‌توانید به صورت دسته جمعی از آن استفاده کنید. این استخر با قطر 3.66 متری و ارتفاع 76 سانتیمتر، ظرفیت حدودا 6503 لیتر آب را دارد و به اندازه‌ای بزرگ است که یک خانواده 3 تا 4 نفره می‌توانند به صورت همزمان در آن شنا کنند. در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی‌ها و قیمت استخر فریمی گرد اینتکس 3.5 متری کد 28212 خواهیم پرداخت.استخر فریمی گرد اینتکس 3.5 متری کد 28212 همراه با پمپ تصفیه آبیکی مهمترین مزایای استخر پیش ساخته فریمی اینتکس، مقاومت آن است. این استخر از PVC سه لایه ساخته شده است که در برابر ضربه و سوراخ‌ شدگی مقاوم است و چارچوب فولادی آن در برابر زنگ زدگی مقاوم است. این امر می‌تواند یک موضوع مهم در خرید استخر باشد. چرا که شما محصولی با طول عمر بالا خواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت تا سالها از آن استفاده کنید. حتی در صورت آسیب دیدن استخر، با استفاده از چسب تعمیرات می‌توانید آن را تعمیر کنید و مجددا از آن استفاده کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های این استخر فریمی اینتکس، نصب آسان آن است. نصب این استخر در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود و با توجه به وجود دریچه تخلیه آب، جمع‌آوری آن هم زمان و زحمت زیادی لازم ندارد. استخر همچنین دارای پمپ تصفیه آب، با قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت است. این پمپ تصفیه آب کمک بسیار ویژه‌ای به نگهداری آب می‌کند و باعث می‌شود صرفه‌جویی ویژه‌ای در مصرف آب شود، چرا که شما نیاز کمتری به تعویض آب پیدا خواهید کرد. با توجه به قیمت استخر فریمی اینتکس، وجود این پمپ تصفیه آب می‌تواند بسیار جذاب و مفید باشد و خرید این محصول را اقتصادی‌تر کند.

مهمترین مزایای استخر فریمی گرد اینتکس 3.5 متری کد 28212:

  • قیمت مناسب
  • قابلیت جا به جایی
  • نصب و راه اندازی آسان
  • پایداری و مقاومت بالا
  • دارای پمپ تصفیه آب
  • نگهداری آسان

به طور کلی، اگر قصد خرید استخر فریمی را دارید و به دنبال یک استخر با قیمت مناسب و پایداری بالا هستید، مدل 28212 اینتکس یک گزینه عالی برای شماست. این استخر از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای ویژگی‌هایی است که استفاده و نگهداری آن را آسان می‌کند.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
فریمی
قطر
3.66 متر
ارتفاع
76 سانتیمتر
ظرفیت
6503 لیتر
جنس بدنه
PVC برزنت سه لایه
جنس پایه
فولاد گالوانیزه
وزن
25.2 کیلوگرم
پمپ تصفیه آب
دارد
ظرفیت پمپ: 2006 لیتر
زمان راه اندازی
30 دقیقه
دریچه خروج آب
دارد
نردبان
ندارد
روکش
ندارد
زیرانداز
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...