استخر فریمی اینتکس با پمپ تصفیه آب کد 28202

Intex Metal Frame Pools 28202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی اینتکس با پمپ تصفیه آب کد 28202 یک گزینه عالی برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک استخر فریمی هستند که هم دوام داشته باشد و هم قابلیت تصفیه را داشته باشد. این استخر از چهارچوب آلومینیومی محکم و یک روکش وینیل مقاوم ساخته شده است و می‌تواند تا ۴۴۸۵ لیتر آب را در خود نگه دارد. با در نظر گرفتن قیمت استخر فریمی اینتکس با پمپ تصفیه آب کد 28202، می‌توان گفت، اگر به دنبال خرید یک استخر پیش ساخته فریمی برای خانواده‌ای کم جمعیت هستید، این گزینه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

استخر فریمی اینتکس با پمپ تصفیه آب کد 28202

این استخر فریمی اینتکس قطر حدودا 3 متری دارد و ارتفاع آن 76 سانتیمتر است. با توجه به ابعاد و ظرفیت استخر، می‌توان گفت 3 تا 4 نفر به صورت همزمان می‌توانند از این استخر استفاده کنند. در واقع شما با خرید این استخر فریمی اینتکس، یک تفریح دسته جمعی و جذاب را به خانواده خود هدیه خواهید داد.

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس کد 28202 دارای یک پمپ تصفیه آب فیلتری است. این پمپ قابلیت تصفیه 1250 لیتر آب را با یک ساعت کار کردن دارد و می‌توانید کمک بسیار بزرگی به حفظ بهداشت آب استخر کند. پمپ تصفیه آب این استخر، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در مصرف آب شود، چرا که نیازی به تعویض آب در هر بار استفاده کردن از استخر نیست و این پمپ می‌تواند آب استخر را تمیز و پاکیزه نگه دارد.

طراحی بیرونی استخر بسیار ساده و شیک است و می‌تواند برای استفاده در هر مکانی مناسب باشد. طراحی داخلی آن هم مثل بیشتر استخرهای پیش ساخته، به شکل کاشی کاری‌های استخرهای ثابت است و این موضوع جذابیت‌های بصری محصول را افزایش می‌دهد.

یکی از مزیت‌های بزرگی که بعد از خرید استخر فریمی اینتکس خواهید داشت، قابلیت نصب و جمع‌آوری آسان آنهاست. بعد از متصل کردن پایه‌های استخر و نصب بدنه فقط کافیست که استخر را پر کنید و به تفریح و شنا به همراه خانواده بپردازید. فرایند نصب این استخر حدودا 30 دقیقه زمان خواهد برد. استخر فریمی اینتکس کد 28202 دارای دریچه تخلیه آب هم هست تا روند تخلیه آب را سریعتر و راحتتر کند. به این ترتیب شما برای تخلیه استخر هم دردسر خاصی نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید آن را تخلیه کنید.

مزایای استخر فریمی اینتکس کد 28202:

  • ساختار مقاوم
  • قابلیت جا به جایی
  • نصب و جمع‌آوری آسان
  • ظرفیت بالا
  • قیمت مقرون به صرفه
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری

به طور کلی این استخر می‌تواند ساعت‌ها سرگرمی را برای کل خانواده فراهم کند، اما باید نکاتی هم درباره نگهداری از این استخر بدانید تا عمر مفید استخر بالاتر رود و تا سالها بتوانید از آن استفاده کنید. استخر را روی سطح صاف نصب کنید و زیر آن زیرانداز پهن کنید. استخر را در صورت آسیب دیدگی استفاده نکنید و حتما قبل از استفاده آن را تعمیر کنید. در صورت عدم استفاده طولانی مدت، استخر را خالی کنید و بعد از جمع‌آوری در محیطی خشک و خنک نگهداری کنید. با رعایت این نکات، می‌توانید به دوام استخر خود کمک کنید.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
فریمی
قطر
3.05 متر
ارتفاع
76 سانتیمتر
ظرفیت
4485 لیتر
وزن
19.7 کیلوگرم
جنس
PVC برزنت سه لایه
جنس پایه
آلومینیوم
زمان راه اندازی
30 دقیقه
دریچه خروج آب
دارد
نردبان
ندارد
روکش
ندارد
زیرانداز
ندارد
پمپ تصفیه آب
دارد
ظرفیت پمپ: 1250 لیتر
ولتاژ پمپ: 220-240 ولت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...