استخر فريمي اینتکس کد 28271 طول 2.60 متری

Rectangular Frame Pool Intex 28271

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
6,400,000
6,180,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی اینتکس مدل 28271 یکی از محبوبترین سری های استخر فریمی  اینتکس است که با قیمت مناسب و البته کارایی بالا توانسته در دل خریداران  جای خود را باز کند. با ما همراه باشید تا قیمت استخر فریمی اینتکس مدل 28271 و نکات مهم پیش از خرید را بررسی کنیم.

بررسی فنی استخر فریمی اینتکس مدل 28271

این استخر با طول 260 سانتی متر، عرض 160 CM و ارتفاع 65 سانتی متر با بدنه ای مقاوم از جنس PVC ساخته و طراحی شده است. این محصول تحمل گنجایش 2282 لیتر آب را داراست و با پایه های گالوانیزه سر سخت خود میتواند به راحتی وزن آب و نفرات را تحمل کند.

شرکت پرقدرت اینتکس یک کیت تعمیراتی را در کنار محصول خود ارائه میکند تا زمانی که مشکلی به وجود آمد، به راحتی آن را برطرف کنید. این محصول برای فرزندان دلبند شما مناسب است و میتوانید ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزنید. همچنین برای یک آبتنی برای خودتان هم قطعا استفاده دارد.

راه اندازی استخر فریمی کد 28271 به آسانی و تنها در 30 دقیقه انجام می پذیرد و شما را به آبتنی هیجان انگیزی دعوت میکند! طراحان اینتکس دریچه تخلیه آب را برای این محصول تعبیه کرده اند تا زمانی که میخواهید آن را جا به جا کنید یا به هر دلیلی آن را جمع کنید، به راحتی هرچه تمام تر ظرفیت داخل استخر را تخلیه نمایید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث شده 28271 محبوب دل ها باشد، وزن پایین این محصول است. این محصول تنها 17.4 کیلوگرم وزن دارد و جا به جایی آن برای شما آسان خواهد بود. اگر قصد اضافه کردن پله، پمپ و سایر تجهیزات جانبی به استخر خود را دارید باید به شما بگوییم که جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا اینتکس جای مشخص هر کدام را تعبیه کرده است.

قیمت و خرید استخر بادی اینتکس مدل 28271

به نسبت حال خوش و آبتنی که این محصول به شما هدیه خواهد کرد، واقعا مبلغ منصفانه ای را برای آن پرداخت خواهید کرد. فروشگاه ایرکوک مبلغ 6150000 تومان را برای این محصول در نظر گرفته است. اگر درباره خرید نیز احتیاج به مشاوره پیش از خرید دارید میتوانید با کارشناسان زبده ایرکوک تماس حاصل فرمائید تا به بهترین شکل ممکن به شما راهنمایی ارائه کنند و دقیقا محصولی متناسب با نیاز شما پیشنهاد کنند.

در پایان اگر تجربه خرید استخر فریمی اینتکس مدل 28271  را دارید با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
مستطیل
طول
260 سانتیمتر
عرض
160 سانتیمتر
ارتفاع
65 سانتیمتر
وزن
17.4 کیلوگرم
ظرفیت
2282 لیتر
جنس
PVC
جنس پایه
گالوانیزه
رنگ
آبی
دریچه تخلیه آب
دارد
نردبان
ندارد
پمپ تصفیه آب
ندارد
روکش
ندارد
زیرانداز
ندارد
زمان راه اندازی
30 دقیقه
سایر ویژگی ها
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...