استخر بادی کودک اینتکس کد 59421

Intex 59421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
495,000
431,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کد 59421 یک استخر کوچک و قابل حمل است که برای استفاده در فضای باز مناسب است. این استخر بادی دارای طراحی جذاب و رنگارنگ است که مخصوص کودکان طراحی شده است. دارای قطر 1.22 متر و ارتفاع 25 سانتی‌متر است و ظرفیت تقریبا 150 لیتری دارد. با توجه به ابعاد و ظرفیت اعلام شده، قیمت استخر بادی کودک کد 59421 بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

بدنه استخر بادی کودک اینتکس کد 59421 از جنس PVC با کیفیت ساخته شده است. به این ترتیب مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار دارد و این امر باعث افزایش طول عمر مفید محصول شده است. در طراحی بدنه این استخر از میوه‌های تابستانی و فلامینگو استفاده شده که ترکیب این موارد و استفاده از رنگ‌های شاد، باعث شده تا این استخر مورد توجه کودکان قرار بگیرد. زمینه دیواره‌های استخر شفاف یا به عبارت دیگر شیشه‌ای است که کمک ویژه‌ای به زیبایی و جذابیت استخر می‌کند.

طراحی استخر کودک اینتکس کد 59421نصب این استخر بسیار ساده است. ابتدا باید محل نصب استخر را آماده کنید و سطح آن را صاف کنید. سپس استخر را باز کرده و در محل مناسب قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ باد آن را باد کنید و منتظر بمانید تا دیوارهای استخر به صورت خودکار فرم بگیرند. کف این استخر، بادی نیست و برای استفاده از آن کافی است دیواره‌های استخر را باد کنید. سپس آب را به استخر اضافه کرده و از شنا و استراحت لذت ببرید.

باید در نظر داشته باشید این استخر مخصوص کودکان طراحی شده و ظرفیت نهایتا دو کودک به صورت همزمان را دارد. برای افزایش طول عمر مفید محصول، بیشتر از ظرفیت استخر از آن استفاده نکنید. همراه استخر بادی کودک اینتکس کد 59421 چسب تعمیرات هم ارائه می‌شود تا در صورت پارگی یا سوراخ شدن جزئی محصول، از آن استفاده کنید.

برند
INTEX – اینتکس
قطر
122 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
رنگ
چند رنگ
طرح
میوه‌ای
جنس
PVC
وزن
2.5 کیلوگرم
ضخامت
0.20 میلیمتر
ظرفیت
150 لیتر
رده سنی
بالای 2 سال
کف باد شونده
ندارد
چسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
ایدا

عالییییی

338 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...