تشک بادی روی آب اینتکس طرح سگ کد 58785

Intex 58785

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
1,600,000
1,400,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی استخری طرح سگ کد 58785، با ظاهری جدید، با سایر تشک‌های بادی روی آب تفاوت دارد. در سطح این تشک روی آب موج هایی ایجاد شده است که دراز کشیدن روی آن را لذت بخش‌تر می‌کند. شما می‌توانید از این محصول در آب‌های آرام برای آفتاب گرفتن استفاده کنید یا پس از شنا کردن روی آن دراز بکشید.

این تشک روی آب بادی به شکل سگ و رنگ قهوه ای طراحی شده و از دو سمت آن گوش های سگ بیرون زده است. ابعاد محصول ۱۷۳ در ۱۳۰ سانت می‌باشد که ابعاد نسبتا خوبی برای استفاده تا دو نفر را دارد. توجه داشته باشید که این کالا تحمل وزن تا ۱۰۰ کیلوگرم را دارد یعنی دو کودک یا نوجوان و بزرگسالان تا 100 کیلو به صورت دو نفره می توانند از آن استفاده کنند.تشک بادی روی آب اینتکس طرح سگ کد 58785از ویژگی‌های بارز این تشک روی آب اینتکس طرح سگ داشتن دو دستگیره مشکی رنگ است که جنس آن ها از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد. این دو دستگیره را روی آب برای حفظ تعادل خود می‌توانید استفاده کنید و بیرون آب، از آن جهت حمل تشک استفاده کنید. در نظر داشته باشید که آن را روی زمین نکشید تا به کالا آسیب نرسد.

جنس بدنه این تشک پی‌وی‌سی با طول عمر بالاست. پی‌وی‌سی با آب و هوای متفاوت سازگاری دارد و در معرض آفتاب یا سرما آسیب نمیبیند. از طرفی دیگر، رنگ کالا، به هیچ وجه عوض نمی‌شود به همین دلیل همیشه زیبایی آن مانند روز اول حفظ خواهد شد.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح سگ کد 58785 با توجه به ابعادی که دارد از وزن کمی برخوردار است و حمل و نقل ساده‌ای دارد. این کالا با توجه به ویژگی‌هایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است و می تواند بهترین گزینه برای تفریحات آبی در تابستان باشد.

این محصول را باید به وسیله یک پمپ باد لوازم بادی شرکت اینتکس باد بزنید که انواع این پمپ بادها در فروشگاه ما موجود است و شما می‌توانید با کمک مشاوران ما در ایرکوک پمپ باد مناسب را به همراه این محصول سفارش دهید.

برند
INTEX - اینتکس
طرح
سگ
طول
173 سانتیمتر
عرض
130 سانتیمتر
ارتفاع
25 سانتیمتر
ضخامت
0.28 میلیمتر
وزن
1.8 کیلوگرم
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس
وینیل
رنگ
قهوه‌ای
دستگیره تعادل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
سهولت در حمل
مناسب برای استفاده در استخر و آب های آرام
قابل تعمیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...