تشک بادی استخری اینتکس کد 58165

Intex 58165Y

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
30%
650,000
460,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخته شنا بادی اینتکس کد 58165، از جمله وسیله‌های کاربردی در تفریحات آبی با جنبه آموزشی می‌باشد، که توسط شرکت اینتکس روانه بازار شده است. تشک بادی استخر مورد نظر به طرح موج نیز معروف است و محصولی زیبا و با کیفیت به شمار می‌رود و به طور قطع مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد. از این وسیله می توان برای آموزش و یادگیری شنا و هم به عنوان شناور روی آب برای تفریحات آبی استفاده کرد.

بدنه تخته شنا بادی از یک شکل نزدیک به مستطیل با طول 112 سانتی‌متر تشکیل شده است و دور تا دور آن لبه‌ای برجسته تر از قسمت میانی آن دارد. در واقع این مدل تشک روی آب به شکل تخته موج طراحی شده است. زمینه اصلی به رنگ نارنجی دارد که با طرح‌هایی از شعله آتش و موج آب تلفیق شده اند. این محصول ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد که قطعا می‌تواند هدیه مناسبی نیز باشد.تخته شنا بادی نارنجی رنگ اینتکس کد 58165

تخته شنا بادی اینتکس بدنه‌ای فوق‌العاده محکم و با کیفیت دارد. جنس آن پی‌وی‌سی و به اصطلاح وینیل است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می‌باشد. به طور کلی پی‌وی‌سی با پوست کودک سازگار است و ایجاد حساسیت نمی‌کند. به همین دلیل در ساخت محصولات بادی شرکت اینتکس از این متریال استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های تخته شنا بادی اینتکس، قرار داشتن دو دستگیره در قسمت بالای تشک روی آب می‌باشد. اولین کاربرد دستگیره‌ها استفاده برای حمل و نقل آسان است و از آسیب رسیدن به تشک به هنگام جابه‌جایی خودداری می‌کند. اما کاربرد مهم‌تر دو دستگیره کمک به حفظ تعادل کودک و یا نوجوان است. از این محصول می‌توان برای مراحل اولیه آموزش شنا بهره برد، به این صورت که کودک با گرفتن دو دستگیره و به کمک تشک روی آب، شناور می‌ماند و از پاهای خود برای حرکت به جلو استفاده می‌کند. بنابراین شما می‌توانید از آن برای آموزش حرفه‌ای شنا به بچه‌ها نیز استفاده کنید.

این تخته شنا، عرض 62 سانتی‌متر دارد و برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده و تحمل وزن استاندارد آن 40 کیلوگرم درج شده است، ولی چون به صورت تک نفره استفاده می‌شود تا وزن 60 الی 70 کیلو را به خوبی تحمل می‌کند. از این رو نوجوانان و حتی بزرگسالان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

به طور کل تخته شنا بادی اینتکس یا تشک روی آب اینتکس کد 58165 وسیله‌ی مناسبی برای تفریحات آبی می‌باشد. خصوصا برای کسانی که نسبت به آب استرس دارند، شرایط ساده‌تر و ایمنی ایجاد می‌کند تا بتوانند با آب ارتباط برقرار کنند و علاوه بر یادگرفتن شنا هیجانات خود را بروز دهند.

برند
INTEX – اینتکس
طول
112 سانتیمتر
عرض
62 سانتیمتر
ظرفیت
یک نفر
جنس
PVC
وزن
600 گرم
تحمل وزن
40 کیلوگرم
رنگ
نارنجی، سفید
رده سنی
بالای 6 سال
دستگیره تعادل
دارد
دریچه تخلیه هوا
دو عدد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...