تشک بادی روی آب اینتکس طرح هندوانه کد 56283

Intex 56283

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
2,250,000
2,040,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس طرح هندوانه کد 56283، مدلی هیجان‌آور، برای آن دسته از کسانیست که علاقه‌مند به تفریحات گروهی هستند. شرکت اینتکس در این مدل از تشک بادی استخری، شرایطی را فراهم آورده است که بتوان به صورت دو یا سه نفره روی آب شناور ماند. به همین دلیل این محصول برای تفریحات آبی خصوصا آفتاب گرفتن، مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است.

این تشک روی آب بزرگسال، طرح هندوانه دارد. دور آن حلقه‌ای سبز رنگ و وسط آن به قرمزی هندوانه است. طرحی کاملا فانتزی و مناسب برای آفتاب گرفتن. روی سطح آن شیارهایی وجود دارد که به انعطاف تشک کمک کرده و دراز کشیدن روی آن را لذت بخش‌تر می‌کند.

تشک روی آب اینتکس طرح هندوانه دایره شکل و با قطر 183 سانتی متر است و ارتفاع آن 23 سانتی‌متر در نظر گرفته شده. همانطور که از ابعاد کالا مشخص است، سطح نشیمن بسیار بزرگی دارد. در مشخصات این کالا ذکر شده که تحمل وزن آن تا 200 کیلوگرم می‌‍ باشد. به همین دلیل شما می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده خود تا سه نفر روی آن بشینید و یا حتی دراز بکشید.تشک بادی روی آب اینتکس طرح هندوانه کد 56283

بدنه کالا از جنس وینیل با انعطاف زیاد و دوام بالا می‌باشد. علاوه بر این وینیل در معرض نور خورشید یا در آب بوی بد پلاستیک نمی‌گیرد. از این رو وینیل یا همان پی‌وی‌سی تمام شرایط لازم برای ساخت یک محصول بادی را دارد. شرکت اینتکس همواره به فکر فراهم کردن بهترین شرایط برای استفاده کنندگان محصولات خود است.

از دیگر مزایای این محصول داشتن طناب نجات است که به دور آن متصل شده و کاربردهای زیادی دارد. یکی از کاربری های مهم طناب استفاده به هنگام حمل تشک است. یعنی شما تشک را روی سطح زمین باد می‌زنید و بعد آن را به وسیله طناب بلند کرده و روی سطح آب میگذارید. کاربری دیگر آن استفاده به عنوان طناب نجات است یا زمانی که در استخر در حال شنا کردن هستید با گرفتن طناب می‌توانید راحت تر از آب خارج شده و روی تشک بیایید. از طرف دیگر می‌توانید طناب را به گوشه‌ای بسته تا تشک در حاشیه استخر ثابت بماند.

تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس طرح هندوانه کد 56283، نسبت به تمام ویژگی‌های آن از قیمت مناسبی برخوردار است. شما می‌توانید هم اکنون این محصول را به همراه یک پمپ باد لوازم بادی شرکت اینتکس از فروشگاه ایرکوک خریداری فرمایید.

برند
INTEX - اینتکس
قطر
183 سانتیمتر
ارتفاع
23 سانتیمتر
وزن
3 کیلوگرم
تحمل وزن
200 کیلوگرم
رنگ
قرمز، سبز، مشکی
جنس
PVC
سایر ویژگی ها
دارای طناب نجات
مناسب برای استفاده 2 الی 3 نفر
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...