استخر فریمی اینتکس با پمپ تصفیه آب کد 28208

Intex 28208

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
11,900,000
10,950,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس با پمپ تصفیه آب کد 28208 یک گزینه بادوام و محبوب است که ویژگی‌ها و مزایا خوبش باعث محبوبیت بالای آن در بین استخرهای پیش ساخته فریمی شده است. در این مقاله ما سعی کردیم مهمترین مزایای این استخر را بررسی کنیم و یک اطلاعات کلی درباره محصول با شما به اشتراک بگذاریم. پس اگر قصد خرید یا آگاهی از قیمت استخر فریمی گرد اینتکس با پمپ تصفیه آب کد 28208 را دارید، با ما همراه باشید.

بدنه سه لایه استخر پیش ساخته اینتکس با پمپ تصفیه آب کد 28208

استخر فریمی اینتکس کد 28208 با قطر 305 سانتیمتر و ارتفاع 76 سانتیمتر تولید و به بازار عرضه شده است. با توجه به ابعاد استخر، ظرفیت آن حدود 4485 لیتر است که برای استفاده یک خانواده 3 تا 4 نفره می‌تواند مناسب باشد. این استخر دارای پایه‌های فلزی قوی است که دارای پوشش ضد زنگ زدگی و پوسیدگی هستند. این استخر قابلیت نصب و جمع‌آوری آسان را دارد که برای استفاده فصلی مناسب است.

دیواره‌های استخر فریمی اینتکس از جنس پی‌وی‌سی ساخته شده‌اند که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و خراش دارد. چارچوب فلزی معمولاً از فولاد گالوانیزه ساخته می‌شود که از نظر دوام و مقاومت در برابر زنگ زدگی مطلوب است. استخر شامل یک سیستم پمپ فیلتراسیون جداگانه برای گردش و نگهداری آب می‌باشد. این پمپ توان تصفیه 1250 لیتر آب را در یک ساعت دارد که قدرت مناسبی برای یک پمپ فیلتری محسوب می‌شود.

نصب استخر پیش ساخته اینتکس با پمپ تصفیه آب معمولاً شامل آماده‌سازی یک سطح زمین مسطح، مونتاژ پایه‌های فلزی و اتصال لاینرهای استخر می‌باشد. کتابچه راهنمای همراه محصول، اطلاعات کاملی را درباره نصب استخر ارائه می‌دهد. نکته قابل ذکر این است که بهتر است قبل از نصب استخر، کف محل مورد نظر را با استفاده از زیرانداز مخصوص بپوشانید تا مشکلی برای سطح استخر به وجود نیاید. برای تخلیه استخر فریمی اینتکس هم کافی است، دریچه تخلیه آب را باز کنید و اتصالات استخر را از هم جدا کنید و آن را جمع‌آوری کنید.

همانطور که گفتیم همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب هم وجود دارد که ‌میتوانید برای نگهداری آب از آن استفاده کنید. اما برای استفاده بهتر از آن می‌توانید سایر وسایل جانبی استخر مثل نردبان یا کیت‌های نظافت را به صورت جداگانه تهیه کنید.

دیواره‌های داخلی استخر فریمی اینتکس کد 28205 به صورت ساده طراحی شده، اما کف استخر، با طرح کاشی کاری‌های استخرهای ثابت تولید شده تا حس و حال بهتری هنگام شنا کردن به کاربر بدهد.

برند
INTEX – اینتکس
قطر
305 سانتیمتر
ارتفاع
76 سانتیمتر
ظرفیت
4485 لیتر
وزن
19.7 کیلوگرم
پمپ تصفیه آب
C 330 فیلتری
دبی: 1250 لیتر بر ساعت
نوع فیلتر: قابل تعویض نوع H
زمان تعویض فیلتر: بر حسب نیاز و میزان املاح موجود در آب
رنگ
آبی، سفید
جنس
PVC (برزنت)
جنس پایه
آلومینیم
دریچه تخلیه آب
دارد
زمان نصب
30 دقیقه
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...