استخر اینتکس بادی مخصوص کودکان طرح سفینه فضایی کد 58431

Intex 58431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
1,300,000
1,095,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح سفینه کد 58431، به دلیل شکل هندسی دایره آن بین کودکان بسیار محبوب است و به همین دلیل جز استخرهای پرفروش‌ شرکت اینتکس می باشد. این استخر بادی بزرگ، با بدنه‌ای شبیه به سفینه و رنگ آبی یک‌دست فضای جذابی برای تفریح و سرگرمی کودکان فراهم می‌کند. خصوصا این‌که با توجه به ابعاد آن امکان آب بازی دسته‌جمعی را به کودکان می‌دهد.

این استخر با قطر 1.88 متر و ارتفاع 46 سانت طراحی شده است. با توجه به ابعاد بزرگ آن از قیمت مناسبی نسبت به سایر استخرها برخوردار است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده ‌است. ابعاد این استخر به گونه‌ای است که شما می‌توانید در کنار کودک خود درون آن بشینید و او را سرگرم کنید.

استخر بادی اینتکس طرح سفینه کد 58431

بدنه محصول از جنس  پی‌وی‌سی یا وینیل است که باعث طول عمر زیاد استخر می‌شود. همچنین وینیل در عین حال که از کیفیت بالایی برخوردار است در برابر تابش آفتاب دچار پوسیدگی نمی‌شود. ویژگی مهم مواد پی‌وی‌سی این است که با پوست کودک سازگار است و ایجاد حساسیت نمی‌کند.

کف استخر باد نمی شود و برای سهولت در خالی کردن آب، یک دریچه تخلیه تعبیه شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی آب را خالی کنید و استخر را جمع نمایید. توجه داشته باشید که بهتر است قبل از راه اندازی زیر آن را تمیز کنید یا از یک زیرانداز استفاده نمایید تا از آسیب رساندن به استخر جلوگیری کنید. با این حال در بسته بندی محصول برچسب تعمیرات موجود می باشد.

از مزیت های استخر بادی کد ۵۸۴۳۱ این است که به راحتی راه اندازی می شود. کافی است استخر را در مکان مورد نظر و دلخواه خود پهن نمایید و با پمپ باد مخصوص لوازم بادی آن را باد کنید. شیر آب را درون آن رها کرده تا استخر از آب پر شود. همچنین می توانید با پر کردن توپ درون استخر از آن به عنوان استخر توپ لذت ببرید.

برند
INTEX - اینتکس
قطر
188 سانتیمتر
ارتفاع
46 سانتیمتر
ضخامت
0.25 میلیمتر
رنگ
آبی
وزن
2.7 کیلوگرم
ظرفیت
790 لیتر
جنس
PVC
رده سنی
بالای 3 سال
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب برای بازی چندین کودک
3 دریچه ورودی هوا
طراحی منحصر به فرد دیواره جانبی
راه اندازی آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...