استخر بادی بزرگ اینتکس کد 57180

Intex 57180

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
2,200,000
1,768,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی اینتکس کد 57180 برای سرگرمی و تفریح تمام سنین مناسب است. اگر شما به عنوان والدین می‌خواهید در زمان آب‌تنی فرزندانتان، با آنها در استخر همراه باشید و به تفریح خانوادگی بپردازید، خرید این محصول را به شما توصیه می‌کنیم. استخر بادی اینتکس گفته شده به علت ابعاد بسیار مناسب، در محیط‌های داخل و خارج از خانه قابل استفاده است.

خرید انواع استخر بادی

در بدنه این محصول جنس پی‌وی‌سی از نوع مرغوب و سازگار با پوست بدن انسان و به خصوص بدون ایجاد حساسیت برای پوست کودکان به کار رفته‌ است. ویژگی پی‌وی‌سی یا وینیل به کار رفته در استخر بادی به شما این امکان را می دهد، بدون اینکه محصول آسیب ببیند آن را بارها باد کرده و پس از استفاده، باد آن را خالی کنید و به مکان های دلخواه خود ببرید.استخر بادی مستطیلی اینتکس کد 57180

دیواره‌های این کالا از دو دریچه جداگانه باد می‌شود و قسمت کف محصول بازشو نیست. راه اندازی این محصول بسیار ساده می‌باشد. کافی است با کمک یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی، آن را باد کنید. توصیه می‌شود در زیر استخر از زیرانداز استفاده نمایید. همچنین برای اینکه آب استخر را به راحتی خالی کنید، دریچه تخلیه آب در کف استخر قرار داده شده است.

ابعاد این محصول دارای طول 2.03 و عرض 1.52 متر وارتفاع 48 سانتی تر است. ارتفاع این محصول به گونه ایست که کودکان سنین 3 سال برای رعایت ایمنی بیشتر، می بایست همراه والدین خود در استخر به بازی بپردازند.

علاوه ‌بر استفاده به عنوان استخر آب، می توان از آن برای استخر توپ و شادی کودکان استفاده کرد. اما کابرد متفاوت این محصول استفاده به عنوان وان بادی دو نفره بزرگسالان است. قابلیت جا به جایی آسان و بسته بندی کم حجم آن به شما اجازه می دهد تا در تمامی مکان های تفریحی و مسافرت خود استخر بادی را به همراه خود داشته باشید.

برند
INTEX - اینتکس
طول
203 سانتیمتر
عرض
152 سانتیمتر
ارتفاع
48 سانتیمتر
رنگ
آبی، سفید
وزن
3.7 کیلوگرم
ضخامت
0.30 میلیمتر
ظرفیت
540 لیتر
جنس
PVC
رده سنی
بالای 3 سال
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب برای کودکان و بزرگسالان
مناسب برای استفاده در بالکن یا تراس
دارای برچسب تعمیرات
سبک و حمل آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...