استخر بادی بزرگ بست وی کد 54336

Bestway 54336

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
2,700,000
2,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ بست وی کد 54336، وسیله‌ای مناسب برای تفریحات خانواده به همراه کودکان می‌باشد. این استخر بادی بزرگ، در میان محصولات بادی از طراحی منحصر به فرد برخوردار است. فروشگاه ایرکوک در ادامه توضیحات کامل راجع به این مدل ارائه خواهد داد تا شما با تمام ویژگی‌های آن آشنا شوید.

خرید انواع استخر بادی

این کالا به شکل L تولید شده است و ساختار بدنه با رنگ سبز شفاف مشاهده می شود. روی این دیواره سبز رنگ یک سری برگ با رنگ سفید چاپ شده است و زیبایی آن را دوچندان کرده است. به دلیل ساخت این استخر با وینیل، رنگ آن ثابت است و در فضای باز رنگ پریده نمی‌شود.استخر بادی بزرگ بست وی کد 54336

ابعاد استخر بادی بست وی 231 در 231 سانتی متر به ارتفاع 51 سانتی متر است. همین ویژگی ابعادی باعث می‌شود این محصول که برای رده سنی بالای 6 سال طراحی شده است، برای بزرگسالان نیز مناسب باشد. ظرفیت آن 282 لیتر است که برای تخلیه آب آن یک دریچه در کف استخر پیش بینی شده است و استفاده از این استخر را ساده‌تر می‌کند.

روی قسمتی از بدنه استخر یک محفظه برای بطری، لیوان و نوشیدنی قرار دارد. البته می‌توانید تلفن همراه خود را در آن بگذارید یا هر وسیله ای که ترجیح می‌دهید به هنگام آب تنی در کنار شما باشد. در واقع یک مدل پایه نگهدارنده است.

در کنار پایه نگهدارنده در گوشه استخر بادی بست وی یک نشیمن بادی قرار دارد که دریچه باد آن جداگانه است و جدا از بقیه بدنه باد می‌شود. فضای این محصول مناسب برای 3 یا 4 کودک است. چون نشیمن بادی ارتفاع بیشتری نسبت به کف آن دارد، بچه‌ها می‌توانند روی آن بنشینند و تکیه بدهند.

بزرگسالان نیز می‌توانند روی نشیمن بادی مواج استراحت کنند در حالی که بچه ها در حال آب تنی هستند. خانواده در کنار هم داخل استخر باشند و حواسشان به یکدیگر باشد. این نشیمن بادی به طور کلی برای بزرگسالان طراحی شده است، تا ریلکس کنند، نوشیدنی خنک بنوشند و از تفریح در کنار دلبندان خود لذت ببرند.

برند
Bestway - بست وی
طول
231 سانتیمتر
عرض
231 سانتیمتر
ارتفاع
51 سانتیمتر
ظرفیت
282 لیتر
وزن
4 کیلوگرم
رده سنی
بالای 6 سال
طرح
L صندلی دار
رنگ
سبز، سفید
جنس
وینیل
چسب تعمیرات
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
صندلی بادی داخل استخر
جا لیوانی
مناسب کودکان و بزرگسالان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...