استخر بزرگ بادی خانوادگی بست وی کد 54321

Bestway 54321

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
3,300,000
3,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی کد 54321 یک استخر بادی دارای اندازه بزرگ برای کودکان و خانواده‌هاست. این استخر با طراحی خاص و جذاب و امکانات زیاد و البته قیمت ارزان استخر بادی بزرگ بست وی کد 54321، به یکی از پر فروش‌ترین استخرهای بادی تبدیل شده است. در ادامه، نقد و بررسی کامل این محصول ارائه می‌شود.

کف این استخر بادی به شکل کاشی‌ کاری‌های استخرهای ثابت طراحی شده است تا حال و هوای یک استخر بزرگ را به خانواده‌ها القا کند. این محصول از مواد با کیفیت بالا تولید شده. بنابراین، دارای مقاومت بالا در برابر سایش و پارگی می‌باشد.

خرید انواع استخر بادینمای روبرو استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی کد 54321

ویژگی بارز این استخر قابلیت حمل و نقل و وزن سبک آن است و در عین حال بسیار جا دار می باشد. این استخر هم برای کودکان و هم بزرگسالان مناسب است و با ظرفیت 1207 لیتر می‌تواند برای استفاده 2 بزرگسال و 2 کودک به صورت همزمان مناسب باشد. این استخر دارای دو جا لیوانی روی دیواره‌های استخر است که برای نگه داری از قوطی نوشیدنی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

راه اندازی و استفاده این محصول بسیار ساده است. شما نیازی به ابزار خاصی برای نصب آن ندارید و تنها کافیست آن را با استفاده از پمپ باد پر کنید. پس از باد کردن، شما می‌توانید آن را از آب پر کنید و به راحتی از آن استفاده نمایید. همچنین، پس از استفاده، می‌توانید با تخلیه هوا، آن را برای استفاده بعدی نگه‌داری کنید. در ضمن، برای افرادی که در مناطقی با آب و هوای سرد زندگی می‌کنند، استفاده از این استخر در فصل‌های پاییز و زمستان ممکن است محدود باشد.

به طور کلی، استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی کد 54321 یک محصول بسیار مناسب و کارآمد برای خانواده‌ها و کودکان است. با خرید این محصول لحظات خوشی را می توانید در کنار خانواده خود سپری کنید.

برند
BESTWAY - بست وی
طول
305 سانتیمتر
عرض
274 سانتیمتر
ارتفاع
46 سانتیمتر
رنگ
آبی، سفید
وزن
5.8 کیلوگرم
ظرفیت
1207 لیتر
رده سنی
بالای 3 سال
جنس
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دو جای لیوان
کف طرح سرامیک استخری
مناسب برای کودک و بزرگسال
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...