استخر بادی کودک بست وی مدل بسکتبال کد 54122

Bestway 54122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26%
2,200,000
1,640,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی مدل بسکتبال کد 54122، با هدف بالا بردن مهارت‌های کودکان توسط شرکت بست وی طراحی شده است. این استخر بادی کودک، از طراحی جدید و امکانات ایده آلی برخوردار است، که نه تنها برای علاقمندان به بازی‌های آبی مناسب است، بلکه به گونه‌ای هدفمند کودکان را به بازی وا می‌دارد.

روی دیواره جانبی این محصول دو حلقه بسکتبال قرار دارد. ارتفاع این حلقه ها 102 سانتی متر است. در بسته بندی آن 2 توپ بادی طرح بسکتبال نیز موجود می‌باشد. همین ویژگی ها باعث می‌شود این مدل وسیله بازی بسیار مهیجی برای کودکان باشد. با توجه به طول 2.5 متری آن برای آب تنی 3 کودک به صورت همزمان کاملا مناسب و ایده آل است.

زاویه قرارگیری حلقه بسکتبال به گونه‌ایست که وقتی بچه ها در آب هستند به سادگی می‌توانند بسکتبال بازی کنند و یا تمرین هدف گیری نمایند. در واقع نوعی ورزش آبی انجام می‌دهند. نکته دیگر این است که توپ بعد از رد شدن از حلقه داخل خود استخر می‌افتد و بچه ها می‌توانند به بازی خود داخل آب ادامه دهند.استخر بادی کودک بست وی مدل بسکتبال کد 54122

بدنه خارجی استخر بادی بسکتبال و لایه داخلی آن به رنگ آبی است. سطح روی بدنه به رنگ سفید می‌باشد. این ترکیب رنگی بسیار شیک و زیباست خصوصا زمانی که از آب پر می‌شود. جنس بدنه از پی‌وی‌سی با کیفیت و دوام بالا می‌باشد. پی‌وی‌سی در مقابل فشار آب مقاوم است و در عین حال در هنگام آب تنی انعطاف پذیری دارد.

شما می‌توانید از این محصول به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید، و کودکان شما بازی پرتاب توپ با حلقه را تمرین کنند. به دلیل همین فضای مهیج و پر تحرکی که این مدل فراهم می‌کند از جذابیت بالایی در میان کودکان برخوردار است. به طور کلی برای بازی و تفریح کودکان بالای 3 سال طراحی شده است.

عمق استخر بادی بسکتبال 38 سانتی متر است و ظرفیت 636 لیتر آب را در خود جای می‌دهد. یک دریچه تخلیه در کف استخر قرار دارد تا شما بتوانید به راحتی با باز کردن درپوش آن آب را تخلیه کنید یا به میزان دلخواه آب را کم کنید. مثلا زمانی که تحرک بیش از حد بچه ها باعث پرتاب آب به بیرون می‌شود میتوانید با تنظیم کردن مقدار آب از پرتاب شدن آب جلوگیری کنید.

حتما در نظر داشته باشید برای دوام بهتر استخر بادی زیر آن زیر انداز بیندازید یا زمانی که قصد جمع کردن آن را ندارید و به صورت طولانی مدت نمی‌خواهید از آن استفاده کنید، یک رو انداز برای پوشاندن آن به کار ببرید. همچنین کالاهای بادی به طور کلی باید با پمپ باد مخصوص لوازم بادی باد شوند.

برند
Bestway – بست وی
طول
253 سانتیمتر
عرض
168 سانتیمتر
ارتفاع
38 سانتیمتر
ارتفاع حلقه
102 سانتیمتر
وزن
4.3 کیلوگرم
ضخامت
0.27 میلیمتر
ظرفیت
636 لیتر
رنگ
آبی، سفید، قرمز
جنس
PVC
رده سنی
بالای 3 سال
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
اقلام همراه
دو توپ بسکتبال بادی
دو حلقه بسکتبال متصل به بدنه استخر
چسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...