استخر بادی خانوادگی بست وی کد 54009

Bestway 54009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
3,200,000
2,840,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی بست وی کد 54009 یک استخر بادی شکل مستطیلی با ابعاد 3.05 × 1.83 × 56 سانتی‌متر است. این استخر از PVC مقاوم ساخته شده که قابلیت تحمل وزن کودکان و بزرگسالان را دارد. در ادامه ما به بررسی ویژگی‌ها، مزایا و قیمت استخر بادی خانوادی بست وی کد 54009 می‌پردازیم:

این استخر به دلیل طراحی مستطیلی و ابعاد بزرگ، برای استفاده در فضاهای باغ و حیاط مناسب است. ابعاد این استخر، باعث شده تا خانواده‌ها بتوانند به راحتی از این استخر استفاده کنند. ظرفیت این استخر 1161 لیتر است حدودا 3 تا 4 کودک می‌توانند از آن استفاده کنند.استخر بادی خانوادگی بست وی کد 54009نصب این استخر بسیار ساده است و با استفاده از پمپ باد امکان‌پذیر است. همین موضوع باعث شده که راه‌اندازی این محصول در کوتاهترین زمان انجام شود و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد. مقاومت بدنه این استخر هم از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. در برابر دماهای مختلف آب، ضربات ناشی از اجسام و مضرات تابش خورشید مقاوم است و به راحتی دچار آسیب نخواهد شد.

ارتفاع دیواره‌های این استخر به نوعی است که از کودک محافظت کند و ایمنی فرزند را تضمین کند. به این ترتیب نگرانی خاصی در این باره وجود نخواهد داشت. هرچند که توصیه می‌شود در طول بازی و تفریح کودکان، بزرگسالان نظارت لازم و کافی را روی آنها داشته باشند.

در مقایسه با استخرهای ثابت، استخر بادی بست وی کد 54009 قابلیت حمل و نصب آسانتری دارد و نیازی به انرژی و وقت زیادی ندارد. به همین دلیل شما می توانید این محصول را با خود به مسافرت ببرید و پس از استفاده، آب استخر را تخلیه کرده، خشک نمایید و به راحتی آن را جمع کنید. همچنین، طراحی زیبا و جذاب استخر، باعث شده است که این محصول به عنوان یک گزینه جذاب برای تفریح بچه‌ها در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرد.

برند
Bestway – بست وی
طول
305 سانتیمتر
عرض
183 سانتیمتر
ارتفاع
56 سانتیمتر
رنگ
آبی، سفید
جنس
وینیل
ظرفیت
1161 لیتر
وزن
7.28 کیلوگرم
رده سنی
بالای 6 سال
تعداد درچه هوا
3 عدد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای کف ساده
مناسب برای کودک و بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...