استخر بادی کودک بست وی مدل سفینه کد 51131

Bestway 51133

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
1,250,000
1,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی مدل سفینه کد 51131 یک استخر بادی جذاب، تولید شده توسط شرکت بست وی برای کودکان است که علاقه زیادی به بازی در آب دارند. این استخر با الهام از شکل یک سفینه فضایی طراحی شده است و دارای جزئیات زیبا است. قیمت استخر بادی کودک بست وی مدل سفینه کد 51131 با توجه به ویژگی‌های جذابش کاملا قابل توجیه و اقتصادی است.

استخر بادی کودک بست وی مدل سفینه کد 51131این استخر از جنس پی‌وی‌سی مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و با قطر 147 سانتیمتر و ارتفاع 43 سانتیمتر ظرفیت حدودا 258 لیتر آب را دارد. این استخر بادی کودک دارای ابعاد مناسب برای نصب در فضاهای محدود است و به راحتی قابل حمل و نگهداری است. این استخر با استفاده از یک پمپ باد قابل راه‌اندازی است و در عرض چند دقیقه آماده به کار می‌شود. این استخر بست وی دارای دو دریچه ورودی باد است که به استحکام محصول و شکل گیری استخر کمک ویژه‌ای می‌کند. با توجه به ظرفیت آب خود، مناسب برای سنین ۳ تا ۶ سال است و می‌تواند تا ۳ کودک را در خود جای دهد.

در نظر داشته باشید قبل از راه اندازی استخر بادی طرح سفینه لازم است محل مورد نظر را تمیز کنید تا عاری از هر گونه شی نوک تیز باشد. همچنین برای افزایش طول عمر محصول از پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده کنید و به میزان استاندارد باد بزنید. باد زدن بیش از اندازه محصول به مرور زمان به دیواره استخر آسیب می رساند.

با خرید این استخر، شما می‌توانید به کودکان خود لحظات شاد و خاطره‌انگیز را هدیه دهید و از بازی‌های آبی و محیط فضایی آن‌ لذت ببرید. این استخر یک محصول با ارزش و با کاربرد بالاست که مورد پسند هر کودک عاشق فضانوردی خواهد بود.

برند
Bestway - بست وی
قطر
147 سانتیمتر
ارتفاع
43 سانتیمتر
ضخامت
0.22 میلیمتر
رنگ
نقره ای
وزن
1.8 کیلوگرم
ظرفیت
258 لیتر
رده سنی
بالای 3 سال
جنس
PVC
دریچه تخلیه آب
دارد
پمپ باد
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دو دریچه ورودی هوا
دارای برچسب تعمیرات
دارای چراغ LED باتری خور
محفظه باتری خارج استخر
خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها پس از 2 ساعت
دارای دکمه برای روشن کردن مجدد چراغ
دارای پنجره های بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...