استخر طرح دونات مستطیلی کد 210135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
2,500,000
2,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی طرح دونات کد 210135، از جدیدترین طراحی‌های زیبا و شیک مناسب برای تفریحات آبی کودکان بالای 2 است. این استخر بادی کودک، در دسته استخرهای بزرگ برای این گروه سنی قرار دارد. تصویر فانتزی دونات‌ها روی زمینه آبی رنگ با جذابیت بالایی که دارد، توجه کودکان را به خود جلب می‌کند.

خرید استخر بادی

بدنه محصول مستطیل شکل و با ابعاد 2.10 در 1.35 متر می‌باشد. از ویژگی های ابعادی این استخر کودک، بزرگ بودن آن است و در عین حال شکل مستطیل آن این امکان را فراهم می‌کند که در تمامی فضاهای باز و بسته به راحتی از آن استفاده کنید. حجم مستطیلی این کالا فضای بدونی پرتی را برای آب بازی ایجاد می‌کند.استخر بادی مستطیلی طرح دونات کد 210135

دیواره استخر بادی طرح دونات، از سه لایه تشکیل می‌شود. هر لایه دریچه باد مجزا و مخصوص به خود را دارد. شما برای راه‌اندازی کالا باید هر سه لایه را با پمپ باد مخصوص لوازم بادی، باد کنید. برای خرید پمپ باد می توانید به دسته بندی پمپ باد سایت ایرکوک مراجعه کنید.

برای احساس راحتی و ایمنی کودک کف محصول بادشو می‌باشد. همچنین انعطاف پذیری وینیل به کار رفته در ساختار استخر، آب تنی را برای کودک دلپذیرتر می‌کند. وینیل علاوه بر انعطاف زیاد در برابر فشار آب و دما مقاومت دارد. همچنین ساختار آن به شکلی است که برای پوست کودک ایجاد حساسیت نمی‌کند و کاملا بهداشتی است.

دیگر ویژگی این کالا داشتن دریچه تخلیه در کف آن است که به سادگی با برداشتن درپوش می‌توان آب را تخلیه کرد. در نظر داشته باشید که ارتفاع این استخر 55 سانتی‌متر است و برای رده سنی بالای 2 سال مناسب می‌باشد. حتما توجه داشته باشید که کودک در استخر بادی با وسیله‌های نوک تیز بازی نکند تا ناخواسته به بدنه آن آسیب نزند. اگر استخر را در فضای باز قرار دادید و قصد استفاده از آن را ندارید بهتر است برای افزایش طول عمر آن روی آن را با روکش بپوشانید.

طول
210 سانتیمتر
عرض
135 سانتیمتر
ارتفاع
55 سانتیمتر
رده سنی
بالای 2 سال
جنس
PVC
وزن
3 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...