تشک روی آب بادی اینتکس طرح همبرگر کد 58780

Intex 58780

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
1,295,000
1,126,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بادی اینتکس طرح همبرگر کد 58780، انتخابی بسیار هیجان انگیز به عنوان شناور روی آب یا حتی برای آفتاب گرفتن روی سطح آب می‌باشد. تشک بادی استخر مدل همبرگر به شکل سه بعدی است که برای تفریحات آبی توسط شرکت اینتکس طراحی شده است.

این محصول برای لحظاتی که شما نیاز به آرامش و ریلکس کردن در محیط‌های آبی دارید در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید در آب‌های کم عمق مثل استخر، رودخانه آرام و یا دریاچه روی آن دراز بکشید. همچنین طراحی سه بعدی این محصول بسیار شبیه همبرگر واقعی است که آن را خاص می‌کند.

تشک بادی روی آب همبرگر که از جنس وینیل یا پی‌وی‌سی با کیفیت است، به عرض 142 و طول 145 روانه بازار شده است و به خوبی تحمل وزن 100 کیلوگرم را دارد. بدنه آن ضخیم است و برای استفاده کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به کار می‌رود. به طور کلی مورد استفاده همه سنین می‌باشد. تشک روی آب بادی اینتکس طرح همبرگر کد 58780

از لحاظ ابعادی سایز تشک روی آب اینتکس کد 58780، به گونه ایست که دو کودک هم زمان می‌توانند روی آن بازی کنند یا دراز بکشند و روی آب شناور باشند. همچنین دو بزرگسال با وزن 50 تا 60 کیلو نیز همزمان می توانند از آن استفاده کنند. و در واقع تا 120 کیلو را به خوبی تحمل می‌کند.

این تشک بادی روی آب دارای دو دریچه باد است. که یک مزیت به شمار می‌رود. زیرا اگر به هر دلیل ناخواسته به آن آسیب برسد تشک دارای دو مخزن باد است. باد یکی از مخزن‌ها خالی نمی‌شود و در نتیجه ایمنی تشک حفظ می‌ماند.

دیگر ویژگی برجسته این کالا داشتن دو دستگیره است که به آن دستگیره تعادل می‌گویند که کاربردهای متفاوت دارد. در هنگام حمل و نقل تشک یا شناور می‌توانید از دستگیره استفاده کنید که موجب می‌شود به آن آسیب نرسد و حمل آن را آسان می‌کند. همچنین روی آب با گرفتن دستگیره‌ها می‌توانید تعادل خود را حفظ کنید.

بسته بندی تشک روی آب اینتکس طرح همبرگر کم حجم و جمع و جور است که می‌توانید آن را در هر فضایی جای دهید. در این بسته بندی یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در صورت لزوم می‌توانید از آن استفاده کنید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
همبرگر
ظرفیت
یک بزرگسال
طول
145 سانتیمتر
عرض
142 سانتیمتر
ضخامت
0.28 میلیمتر
رنگ
چند رنگ
جنس
PVC
وزن
2 کیلوگرم
تحمل وزن
100 کیلوگرم
دستگیره تعادل
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
طراحی واقعی
برچسب تعمیرات
سطح مواج
راحت و بادوام
سبک وزن
حمل آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...