شناور بادی روی آب اینتکس طرح سگ کد 57521

57521 Intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
680,000
520,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح سگ کد 57521، یا طرح پاپی از سری محصولات فانتزی شرکت اینتکس برای تفریحات روی آب کودکان به شمار می‌رود. این شناور بادی روی آب برای کودکان لحظاتی بسیار مهیج ایجاد می‌کند و سبب خوشحالی و تخلیه هیجانات کودکان می‌شود. از جمله مزیت‌های این محصولات بادی هیجان‌انگیز این است که به کودک کمک می‌کند تا با آب ارتباط برقرار کند.

خرید تشک بادی استخری

در نظر داشته باشید که ابعاد این کالا 108 در 72 سانتی‌متر است. سایزی جمع و جور و در عین حال مناسب استفاده کودک به صورت یک نفره را دارد. ویژگی ابعادی آن باعث می‌شود که در استخرهای کوچکتر و حتی خانگی به راحتی از آن استفاده کنید. این کالا تا وزن 40 کیلو را به خوبی تحمل می‌کند.شناور بادی روی آب اینتکس طرح سگ کد 57521

این شناور روی آب بادی به شکلی طراحی شده است که به آسانی روی سطح آب قرار بگیرد و تعادل خود را حفظ کند. به همین دلیل کودک می‌تواند با خیالی آسوده روی آن بشیند، بدون اینکه شما نگرانی بابت واژگون شدن آن داشته باشید. زمانی که شما در حال تفریح در استخر هستید، حتی به مدت طولانی، کودک می‌تواند روی آب شناور باشد و در کنار هم از اوقات خود لذت ببرید.

این شناور استخر که به شکل پاپی طراحی شده است از جنس وینیل می‌باشد. وینیل به دلیل داشتن طول عمر بالا معروف است و در عین حال سازگاری کامل با پوست بدن کودک دارد. یعنی ایجاد حساسیت نمی‌کند و کاملا بهداشتی است. به همین دلیل این کالا برای طولانی مدت می‌تواند به کار رود و بارها و بارها با باد پر شود بدون اینکه آسیب ببیند.

توجه داشته باشید که شناور بادی روی آب طرح سگ را باید به حد استاندارد باد بزنید. یعنی زمانی که چروک‌های آن کاملا برطرف شود و محصول شکل خود را به دست آورد یعنی باد زدن کافی می‌باشد و می‌تواند تعادل خود را بر روی آب حفظ کند. باد زدن زیادی به معنای حفظ تعادل نیست و بلکه به ساختار آن آسیب وارد می‌کند.

برای باد زدن شناور بادی روی آب اینتکس کد 57521 مدل پاپی به یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی احتیاج دارید، که می‌توانید آن را به همراه همین محصول از فروشگاه ایرکوک تهیه بفرمایید. مشاوران ما در فروشگاه پاسخگو سوالات شما خواهند بود.

برند
اینتکس - INTEX
طول
108 سانتیمتر
عرض
71 سانتیمتر
طرح
پاپی
وزن
0.8 کیلوگرم
تحمل وزن
40 کیلوگرم
رنگ
سفید، مشکی، آبی
جنس
PVC

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...