شناور بادی بزرگسال طرح لاما اینتکس سایز بزرگ کد 57294

57294 Intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
2,300,000
1,950,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بزرگسال طرح لاما اینتکس کد 57294، که با نام تشک بادی استخر نیز شناخته می شود، با طراحی جدید، یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت اینتکس است. طرح لاما، از زیباترین محصولاتیست که برای بزرگسالان ارائه می‌شود. شرکت اینتکس که محصولات بادی بی شماری تولید می‌کند با طراحی این تشک روی آب بار دیگر طرفداران خود را شگفت زده کرده است.

این تشک بادی روی آب به شکل سه بعدی و با بدنه‌ای سفید رنگ ساخته می‌شود. سر لاما از روی سطح آب بالاتر قرار دارد و پالان آن با رنگ‌های زیبا و با کیفیت تزئین شده است. البته که جنس بدنه آن سفید طرح چرم و از با کیفیت‌ترین متریال می‌باشد. از این رو این مدل شناور اینتکس روی آب می‌تواند هدیه مناسبی برای عزیزانتان باشد.

روی گردن لاما دو عدد دستگیره سفید رنگ برای حفظ تعادل قرار دارد. شما می‌توانید با گرفتن این دو دستگیره وقتی روی سطح آب قرار دارید، تعادل خود را حفظ کنید. البته این دو دستگیره برای حمل و نقل آسان آن نیز استفاده می‌شود. در واقع کمپانی اینتکس با تولید این کالا به فکر کودک درون مخاطبان بزرگسال خود بوده است.شناور بادی بزرگسال طرح لاما اینتکس سایز بزرگ کد 57294

طول کلی این تشک بادی روی آب اینتکس 201 سانتی متر و عرض آن 147 می‌باشد. محصول از ابعاد نسبتا بزرگی برخوردار است که آن را برای استفاده همزمان دو بزرگسالان مناسب می‌کند. اما تحمل وزن آن شما را شگفت زده خواهد کرد، زیرا تا وزن 200 کیلوگرم را تحمل می‌کند.

یعنی دو بزرگسال و یا سه نوجوان همزمان می‌توانند با آن شناور بمانند. البته در ساخت این کالا افراد با وزن زیاد هم در نظر گرفته شده‌اند. پس می‌توان گفت طرح لاما همه گروه‌های سنی را در یک خانواده ساپورت خواهد کرد.

جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح لاما پی‌وی‌سی با طول عمر بالاست. پی‌وی‌سی با آب و هوای متفاوت سازگاری دارد و در معرض آفتاب یا سرما آسیب نمیبیند. از طرفی دیگر، رنگ کالا، به هیچ وجه عوض نمی‌شود به همین دلیل همیشه زیبایی آن مانند روز اول حفظ خواهد شد.

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لاما اینتکس سایز بزرگ کد 57294، دو دریچه ورود هوا دارد و راه اندازی آن ساده می‌باشد. کافیست با یک پمپ باد اینتکس که مخصوص لوازم بادی تولید می‌شود آن را باد بزنید تا جایی که محصول شکل خود را به دست بیاورد و چین و چروک‌های آن پر شود. سپس آن را بر روی آب قرار دهید و از تفریح خود لذت ببرید.

برند
INTEX – اینتکس
طول
201 سانتیمتر
عرض
147 سانتیمتر
ارتفاع
173 سانتیمتر
مدل
لاما بزرگ
ظرفیت
دو بزرگسال
وزن
3.5 کیلوگرم
تحمل وزن
200 کیلوگرم
ضخامت
0.28 میلیمتر
رنگ
سفید، صورتی، نارنجی
جنس
PVC
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دو دریچه ورودی هوا
دو دستگیره حفظ تعادل
مناسب برای تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...