شناور بادی روی آب اینتکس مدل مبل راحتی طلائی کد 56803

Intex 56803

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,650,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی استخر مدل مبل راحتی طلائی کد 56803، شبیه به یک مبل راحتی است که پشتی آن نسبت به صندلی‌های معمولی شیب بیشتری دارد و توسط شرکت اینتکس طراحی شده است. این شناور بادی علاقه‌مندان زیادی دارد و از محصولات لوکس کمپانی اینتکس به شمار می‌رود.

این شناور بادی بزرگسال طول ۱۷۵ سانتی‌متر دارد که یک بزرگسال به راحتی می‌تواند روی آن دراز بکشد. به رنگ طلایی طراحی شده و در کنار آب یا روی استخر می‌درخشد. این کالا مناسب برای استفاده روی آب‌های آرام مثل استخر، دریاچه و یا رودخانه است. استفاده کنندگان این کالا بیشتر گروه بزرگسالان هستند ولی کالا برای استفاده نوجوانان نیز کاملا گزینه مناسبی است.شناور بادی روی آب اینتکس مدل مبل راحتی طلائی کد 56803 البته از مزیت‌های دوست داشتنی محصول این است که می‌توانید از آن در کنار آب یا روی خشکی برای آفتاب گرفتن استفاده کنید. در میان شناورهای بادی کمتر محصولی از این ویژگی برخوردار است. در دو سمت آن دسته‌های بادی آن وضعیت راحتی برای دست‌ها ایجاد می‌کند و باعث ریلکس کردن می‌شود.

با توجه به اینکه جنس این کالا وینیل یا پی‌وی‌سی است از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشد که آن را مناسب برای استفاده در خشکی یا آب کرده است و کیفیت محصول باعث می شود روی آن عرق نکنید و احساس راحتی داشته باشید. پی‌وی‌سی ضد حساسیت و کاملا بهداشتی است.

علاوه بر این نکات کالا به شکلی ساخته شده است که تعادل خود را روی آب حفظ می‌کند. بنابراین محصولی کاملا ایمن به شمار می‌رود. ویژگی دیگر این شناور بادی اینتکس داشتن یک پایه یا محفظه نگهدارنده برای نوشیدنی های خنک است که شناور را به محصولی کاملا کاربردی تبدیل کرده است.

این محصول روی آب تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و با توجه به تمام ویژگی‌های ظاهری و کاربری‌هایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. شناور بادی روی آب اینتکس مدل مبل راحتی طلائی کد 56803 را شرکت اینتکس با تکیه‌گاه شیبدار برای اوقات استراحت و ریلکس کردن شما تولید کرده است. با خرید این محصول لحظاتی پر از آرامش برای خود ایجاد کنید.

برند
INTEX – اینتکس
ظرفیت
یک بزرگسال
طول
175 سانتیمتر
عرض
119 سانتیمتر
ارتفاع
61 سانتیمتر
مدل
ریلکسی
وزن
3.83 کیلوگرم
تحمل وزن
100 کیلوگرم
رنگ
طلائی
جنس
PVC
رده سنی
بزرگسال
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
جای لیوان
تکیه گاه شیب دار
مناسب تمامی سنین
قابل استفاده داخل استخر و کنار استخر جهت آفتاب گرفتن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...