حلقه شناور بادی روی آب دونفره اینتکس کد 56800

56800 Intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
1,700,000
1,445,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شناور بادی روی آب دونفره اینتکس کد 56800، محصولی است که شرکت اینتکس با تولید و طراحی آن بار دیگر طرفداران خود را شگفت‌زده کرد. تشک بادی استخری دو نفره، کالایی کاملا جدید و مدرن است که هدف ساخت آن، ریلکس کردن یا آفتاب گرفتن روی آب به صورت دو نفره می‌باشد. خرید حلقه شناور بادی دو نفره می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای سوپرایز کردن عزیزانتان باشد.

همانطور که از عکس کالا مشخص است، ظاهری بسیار شیک دارد که روی سطح استخر صحنه بسیار جذابی ایجاد می‌کند. خصوصا این که از دو رنگ آبی و سفید برای آن استفاده شده است، این دو رنگ به خودی خود آرامش را به شما منتقل می‌کند.

حلقه‌های شناور بادی اکثرا به صورت تک نفره بوده‌اند اما این مدل دو حلقه متصل به هم دارد. به همین دلیل این کالا در میان دیگر حلقه‌های بادی خودنمایی می‌کند و می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای شما ایجاد کند. به علاوه ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد آن را گزینه جذابی برای خرید می‌کند.حلقه شناور بادی روی آب دونفره اینتکس کد 56800

این محصول برای هر نفر یک تکیه‌گاه بادی برجسته دارد. پشتی آن بلند است، کمر را به خوبی پر می‌کند و شما روی آن به هیچ‌وجه احساس ناراحتی نخواهید داشت. این تکیه گاه‌ها از جنس خود بدنه محصول یعنی پی‌وی‌سی هستند که دارای طول عمر بالا می‌باشند.

ویژگی مثبت دیگر شناور روی آب دو نفره این است که، دو پایه نگهدارنده در کنار هر نشیمن دارد. شما می‌توانید نوشیدنی‌های خود، موبایل یا هر وسیله‌ای که ترجیح می‌دهید روی آب همراه شما باشد در آن قرار دهید. همچنین دارای دو دستگیره سفید رنگ از جنس پلاستیک فشرده است، که در دو طرف آن قرار دارد. در واقع به آن دستگیره تعادل گفته می‌شود که می‌توانید با گرفتن آن تعادل خود را روی آب حفظ کنید. کاربری دیگر این دستگیره ها جابه‌جایی ساده حلقه شناور می‌باشد که از آسیب رسیدن به کالا در زمان حمل و نقل جلوگیری می‌کند.

حلقه شناور بادی روی آب دونفره اینتکس کد 56800، کیفیت و مقاومت بالایی دارد به طوری که تحمل وزن آن 200 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر پی‌وی‌سی شرایطی فراهم می‌کند که می‌توان بارها و بارها کالا را باد زده و استفاده کرد، بدون اینکه آسیبی به ساختار آن وارد شود.

برند
INTEX – اینتکس
طول
198 سانتیمتر
عرض
117 سانتیمتر
ظرفیت
دو نفر
طرح
دوقلو
وزن
2 کیلوگرم
تحمل وزن
200 کیلوگرم
رده سنی
بزرگسال
رنگ
آبی، سفید
جنس
PVC
دستگیره حمل
دارد
جای بطری
دارد
بر چسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه راحت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...