شناور بادی بزرگ اینتکس مدل جزیره کد 56296

56296 Intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,690,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بزرگ اینتکس مدل جزیره کد 56296، محصولی با تکنولوژی به‌روز دنیا و مدرن برای تفریحات آبی خانوادگی می‌باشد. شرکت اینتکس انواع تشک بادی استخری را در طرح و رنگ متنوع تولید کرده است، منتهی این محصول به دلیل ویژگی‌های بسیار از سایر محصولات متمایز شده است. با طراحی این مدل شرایطی فراهم کرده تا شما به همراه خانواده و دوستان در آب‌های آرام دریاچه و رودخانه بتوانید شناور بمانید.

شناور بادی بزرگ مدل جزیره، به رنگ سفید و قرمز طراحی شده که جنس آن وینیل طرح چرم می‌باشد. وینیل از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است که مجموعا کار را به محصولی شیک و چشم نواز تبدیل می‌کند. همانطور که از تصاویر آن پیداست قرار گرفتن این شناور روی آب صحنه مهیجی را ایجاد می‌کند. اما وینیل فقط در ظاهر شناور بادی بزرگ اینتکس تاثیر نداشته است، بلکه از مواد اولیه تشکیل شده که به صورت طولانی مدت روی آن عرق نمی‌کنید و با پوست بدن سازگاری دارد. انعطاف بالا و ضخامت مناسب کالا درجه آسایش شما را بالاتر می‌برد. به همین دلیل می‌گوییم که این محصول با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است.شناور بادی بزرگ اینتکس مدل جزیره کد 56296

همانطور که از ظاهر منحصر به‌فرد آن مشخص است دارای دو نشیمن بادی می‌باشد که هر نشیمن تکیه گاهی بلند دارد. در وسط این جزیره یک محفظه باز مشاهده می شود که به هنگام نشستن، می توانید پاهای خود را درون آب قرار دهید. روی کل سطح بدنه موج‌هایی وجود دارد که باعث می شود از روی شناور سر نخورید.

این شناور بادی دارای 4 دستگیره تعادل است که علاوه بر آسان کردن حمل و نقل محصول، شما می‌توانید برای حفظ تعادل خود از آن استفاده کنید. در قسمت انتهای این جزیره دو دستگیره تعادل، روی سطح نسبتا شیب دار قرار گرفته که هنگام ورود و خروج در آب می توانید از این دستگیره ها استفاده کنید. وجود دستگیره ها و همچنین سطح شیبدار به شما کمک می کند که راحت تر بتوانید خود را از آب به روی شناور هدایت کنید. در یک سمت بدنه یک کلمن قرار دارد که در آن، از سطح نشیمن بالاتر است و جلوه زیبایی دارد. شما می‌توانید یخ  و یا خوراکی‌های خنک خود را در آن قرار بدهید و روی سطح آب آن را همراه خود داشته باشید.

همچنین این شناور بادی روی آب دارای محفظه یا پایه نگهدارنده است که می‌توان بطری نوشیدنی، گوشی موبایل و یا هر وسیله کوچک دلخواهی را روی آن قرار داد. دور تا دور این شناور بادی یک طناب نجات وجود دارد که می‌توان شناور را با آن در گوشه‌ای از دریاچه یا استخر بست. کاربری دیگر این طناب این است که پس از شنا کردن می‌توان با گرفتن آن به سطح شناور رفت.

با توجه به اینکه ابعاد آن 259 در 221 سانتی‌متر است. همچنین تحمل وزن تا 300 کیلوگرم را دارد، یعنی 2 تا 3 نفر به صورت همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول با توجه به ابعاد آن از وزن کمی برخوردار می‌باشد که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است.

پس پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال شناوری جادار و ایمن برای آفتاب گرفتن هستید شناور بادی بزرگ اینتکس مدل جزیره کد 56296 را خریداری کنید. مجموع کاربری‌ها و ویژگی‌های این کالا آن را گزینه متمایزی از بقیه محصولات بادی روی آب کرده است.

برند
INTEX – اینتکس
طول
259 سانتیمتر
عرض
221 سانتیمتر
ارتفاع
58 سانتیمتر
ظرفیت
حداقل سه نفر بزرگسال
وزن
9.5 کیلوگرم
تحمل وزن
300 کیلوگرم
رنگ
سفید، قرمز
جنس
PVC
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دستگیره تعادل
طناب نجات
کلمن
نشیمن و تیکه گاه بادی سرخود
جا لیوانی
مناسب تمامی سنین
دارای گیره جهت اتصال به شناورهای مجاور
دارای سکوی شیبدار متصل به جزیره جهت سهولت در ورود و خروج به آب
دارای حوضچه در مرکز جزیره جهت معلق بودن پاها در آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...