تشک بادی استخر اینتکس مدل گل رز قرمز کد 58783

Intex 58783

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
750,000
670,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی استخری اینتکس مدل گل رز قرمز ۵۸۷۸۳، محصولی فوق‌‌العاده و جذاب از شرکت اینتکس می‌باشد که روی آب جلوه‌ای زیبا دارد. چاپ سه بعدی روی سطح این تشک روی آب، آن را به یک گل رز واقعی اما بسیار بزرگ تبدیل کرده است. این محصول با توجه به ویژگی‌های آن از قیمت مناسبی برخوردار است.

تشک روی آب طرح گل رز کیفیت و دوام بالایی دارد و جنس آن وینیل می‌باشد. وینیل در معرض آفتاب دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی‌شود به همین دلیل رنگ قرمز این گل رز زیبا، ثابت خواهد بود. همچنین وینیل انعطاف بالایی دارد که به هنگام دراز کشیدن روی آن احساس خوبی به شما خواهد داد و شما می‌توانید برای طولانی مدت و بدون خستگی با آن شناور بمانید.تشک بادی روی آب اینتکس مدل گل رز قرمز ۵۸۷۸۳،

تشک روی آب بزرگسال مورد نظر به دلیل نوع ساختار و متریالی که دارد از وزن کمی برخوردار است که باعث می شود حمل تشک آسان تر باشد. همچنین تعادل خود را روی آب به خوبی حفظ می کند. تحمل وزن این کالا ۱۰۰ کیلوگرم می‌باشد و یک نفر بزرگسال به راحتی از آن استفاده می‌کند.

از مزایای دیگر این محصول داشتن دو دستگیره مشکی رنگ در دو طرف بدنه است. از این دو دستگیره می توان برای حمل تشک استفاده کرد. همچنین این دو دستگیره را می‌توان به عنوان دستگیره تعادل به کار برد. زمانی که روی سطح آب شناور هستید با گرفتن این دستگیره‌ها می توانید تعادل خود را حفظ کنید.

تشک روی آب گل روز رویه مواجی دارد که دراز کشیدن بر روی آن را لذت بخش‌تر می‌کند. به هیچ وجه از روی این تشک سر نخواهید خورد. سطح مواج تشک باعث می‌شود زمانی که روی آن خوابیده‌اید، هوا بین بدن شما و سطح تشک رفت و آمد کند و شما عرق نمی‌کنید.

برای باد زدن تشک بادی روی آب اینتکس مدل گل رز قرمز ۵۸۷۸۳ به یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی اینتکس احتیاج دارید. شما می‌توانید این محصصول را به همراه یک پمپ باد از فروشگاه ایرکوک خریداری فرمایید.

برند
INTEX - اینتکس
مدل
گل رز
طول
137 سانتیمتر
عرض
132 سانتیمتر
وزن
1.5 کیلوگرم
ضخامت
0.28 میلیمتر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
سال تولید
2019
رنگ
قرمز
دستگیره تعادل
دارد
چسب تعمیرات
دارد
جنس
PVC
رده سنی
بزرگسال
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
چاپ سه بعدی
سبک و حمل آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...