کاناپه بادی اینتکس چهار نفره مدل ال کد 68575

Inflatable Corner Beige Intex 68575

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
8,800,000
8,490,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه‌های بادی در دنیای مبلمان به عنوان یک گزینه جذاب و کارآمد برای منزل شناخته می‌شوند. این محصولات با طراحی زیبا و قابلیت‌های ویژه‌ای که دارند، جایگاه خود را در بازار پیدا کرده‌اند. یکی از کاناپه‌های بادی معروف و محبوب، کاناپه بادی اینتکس چهار نفره مدل ال کد 68575 است که در این مقاله قصد داریم آن را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم.کاناپه بادی اینتکس چهار نفره مدل ال کد 68575کاناپه بادی اینتکس مدل 68575 با طراحی زیبا و رنگ‌ جذاب به بازار عرضه شده است. این مدل دارای گوشه‌های گرد است که به اتاق شما شکل و زیبایی می‌بخشد. همچنین، رنگ این محصول به نوعی انتخاب شده است که با دیگر مبلمان‌ها و دکوراسیون منزل هماهنگی خوبی دارد.

یکی از ویژگی‌های مهم کاناپه بادی اینتکس مدل 68575، راحتی بالا در استفاده است. این کاناپه دارای پشتی نرم و رویه مناسبی است تا راحتی و ایمنی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. بنابراین، شما و خانواده‌تان می‌توانید در طول روز و شب به راحتی بر روی آن نشسته و وقت خود را گذرانید. این کاناپه بیشتر برای مقابل تلویزیون مناسب است.

کاناپه بادی اینتکس مدل 68575 از جنس مواد با کیفیت تهیه شده و دارای مقاومت بالا در برابر سایش و سایر آسیب‌ها است. همچنین، از نظر سرعت نصب نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و پس از باد کردن به سرعت استوار می‌ماند. این کاناپه از جنس PVC تقویت شده ساخته شده است، که باعث می‌شود مقاومت بیشتری داشته باشد.

این کاناپه به لحاظ قیمت نیز گزینه‌ای مناسب است. این مبلمان با توجه به کیفیت ساخت و امکاناتی که ارائه می‌دهد، به ارزش خرید بسیار مناسبی محسوب می‌شود. همچنین، این کاناپه قابلیت تاشو را دارد، به این معنا که می‌توانید آن را بعد از استفاده به سرعت جمع کنید و فضای بیشتری در منزل خود داشته باشید. در واقع به راحتی بعد از تخلیه کردن می‌توانید آن را جمع‌آوری کنید.

کاناپه بادی اینتکس چهار نفره مدل ال کد 68575 یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال مبلی راحت، زیبا و با قیمت مناسب هستند. این کاناپه با طراحی زیبا، راحتی بالا و کیفیت ساخت برتر خود می‌تواند تاوان خرید شما را جبران کند. به طور کلی، اگر به دنبال کاناپه‌ای مدرن و کارآمد هستید، این کاناپه را به شدت توصیه می‌کنیم.

برند
INTEX – اینتکس
مدل
ال شکل
طول
257 سانتیمتر
عرض
203 سانتیمتر
ارتفاع تا تکیه گاه
76 سانتیمتر
ارتفاع نشیمن
40 سانتیمتر
وزن بسته بندی
12.8 کیلوگرم
جنس
PVC
رویه جیر
کیف حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
رویه ضد تعریق
قابل شست و شو
تخلیه باد سریع
نشیمن با قابلیت جدا شدن
قابل استفاده در منزل و مکان های اداری
پمپ باد
ندارد - از فروشگاه تهیه نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...